На офіційному сайті Вінницької міської ради розпочав роботу чат для спілкування із працівниками «Прозорого офісу». Проект реалізований за підтримки Європейської комісії. Зайшовши у розділ Прозорий офіс у нижньому правому куті є кнопка «Он-лайн Прозорий офіс». Через діалогове вікно користувач може поставити питання до працівників та отримати необхідну інформацію в режимі реального часу.
«Завдяки чату вінничани зможуть отримати консультації з різноманітних питань, які є у компетенції працівників «Прозорого офісу». Наприклад, по адміністративних послугах, дозвільній системі у сфері господарської діяльності, державної реєстрації бізнесу тощо. На першому етапі до вирішення ряду кадрових питань сервіс он-лайн чат працюватиме в години роботи Центру (з 9-ї до 17-ї год. в робочі дні), в подальшому розглядаємо можливість надання консультацій вінничанам і у вечірній час», – каже перший заступник директора департаменту адміністративних послуг Євген Іщук.
Он-лайн чат «Прозорого офісу» дозволить зробити отримання послуг вінничанам ще зручнішим. Особливо він спростить звернення до Центру людям з вадами слуху та мовлення. Однією з переваг нового сервісу є те, що вінничанам не потрібно очікувати на телефонній лінії, доки звільниться працівник. Співробітники Центру отримують звуковий сигнал про те, що відвідувач зайшов до чату, відтак вільний оператор, який у цей момент не консультує людей, які прийшли до «Прозорого офісу», готовий відповісти на питання користувача. Якщо запитання не відноситься до його юрисдикції, він перенаправить відвідувача до потрібного спеціаліста.
Он-лайн чат зручний для городян ще й тим, що скористуватися ним можна за допомогою не лише стаціонарних комп’ютерів із доступом до мережі Інтернет, а й за допомогою мобільних телефонів, смартфонів та планшетів, які мають можливість відображати офіційний сайт Вінницької міської ради.