У зв’язку з реорганізацією та створенням Управління Держземагентства міста Вінниці, з 3 листопада розпочато прийом документів на реєстрацію земельних ділянок (надання довідок, витягів і інш.) по місту новоствореною структурою у «Прозорому офісі», розташованому на першому поверсі адмінприміщення міської ради (вул. Соборна, 59). Прийом державними кадастровими реєстраторами мешканців Вінницького району так і залишився у приміщенні по вул. Келецькій, 63.

В серпні Кабінет Міністрів України прийняв Постанову «Про реорганізацію територіального органу Державного агентства земельних ресурсів». В зв’язку з цим було розмежовано територію обслуговування Держземагентства між Вінницьким районом та містом Вінницею.

Працівники управління Держземагентства у м. Вінниці відтепер здійснюватимуть прийом у «Прозорому офісі»За словами начальника управління Держземагентства у м. Вінниці Вінницької області Тетяни Медвецької, це допоможе підвищити якість надання адміністративних послуг, адже враховуючи, що місто розвивається, то і кількість осіб, які звертаються до управління, постійно зростає.

Відтепер прийом мешканців Вінниці та представників проектних організацій, які займаються розробкою землевпорядної документації по місту, працівниками управління відбуватиметься у «Прозорому офісі» по вул. Соборна, 59. Прийом здійснюватимуть чотири реєстратори у будні з 9 до 13 години. Начальник управління вестиме прийом 2-го та 4-го вівторка (з 12:00 до 13:00) та 2-го і 3-го четверга (з 11:00 до 13:00) кожного місяця у відділі звернень громадян цього ж Центру.

З детальним переліком адміністративних послуг, що надаються управлінням можна ознайомитися у наступному прикріпленому файлі:



Переглядів: 7127
Поширень: 0