Відтепер спеціалісти Центру муніципальних систем управління надають консультації у Центрах обслуговування споживачів двох вінницьких ЖЕКів – №12 та №7, що в мікрорайоні і Вишенька. Вони інформують вінничан щодо нарахувань та сплати за комунальні послуги. Розширення території надання консультацій дозволить зробити отримання послуг вінничанам більш наближеними до людей.

Близько двох років тому вінницькі ЖЕКи почали змінювати підходи до роботи із мешканцями міста. Для покращення умов організації прийому громадян тут почали створювати сучасні Центри обслуговування споживачів, які працюють на кшталт міських Прозорих офісів. У цих Центрах вінничани можуть потрапити на прийом не лише до самих представників ЖЕКу, а й працівників департаменту житлового господарства, ГО «Асоціація старших по будинку», КП ВМР «Міськтеплоенерго», Міських електромереж, КП «Вінницяоблводоканал», дільничного інспектора тощо.

Нещодавно, на прохання вінничан, у двох вінницьких ЖЕКах №12 та №7 почали приймати фахівці Центру муніципальних систем управління (ЦМСУ), які будуть консультувати усіх мешканців Вишеньки. Раніше прийом проводився лише за основною адресою підприємства: вул. Єрмака, 7а, тел. 35-10-44.

Загалом Центр муніципальних систем управління виконує функції єдиного розрахункового центру. Він збирає нарахування за житлово-комунальні послуги та формує єдині рахунки, які до 10 числа кожного місяця розносяться мешканцям багатоповерхівок міста. А також спільно з банками-партнерами Центр забезпечує прийом платежів від мешканців за спожиті ЖК послуги.

У центрах обслуговування споживачів представники ЦМСУ надають консультації щодо нарахувань та сплати за комунальні послуги.

Додактову інформацію можна отримати за телефонами 65-50-90 (ЖЕК №12) та 52-64-46 (ЖЕК №7).

Довідка

Графіки прийому:

Центр обслуговування споживачів ЖЕКу №12 (вул.Квятека,16): Вт,Чт,: 8:00 – 17:00.

Центр обслуговування споживачів ЖЕКу №7 (вул.Келецька,65): Пн, Ср: 8:00 – 17:00.

Основна адреса ЦМСУ (вул.Єрмака,7а): Пн-Пт: 8:00 – 17:00.



Переглядів: 4667
Поширень: 0