З 12 січня у Центрі адмінпослуг «Прозорий офіс» запроваджено нову послугу. Відтепер у всіх його відділеннях адміністратори приймають документи щодо розпорядження землями сільськогосподарського призначення. Це один з кроків, який робить нове керівництво Головного управління Держземагентства у Вінницькій області, до створення зручної та прозорої системи надання послуг з оформлення земельних документів.
Центри надання адміністративних послуг Вінниці постійно розширюють перелік послуг, щоб вінничани мали можливість швидко і без зайвого клопоту оформити необхідні документи. Система роботи Прозорих офісів побудована таким чином, що люди не мають контакту з безпосередніми виконавцями, а спілкуються з адміністраторами, які приймають та видають документи, і саме така схема нівелює корупційну складову.
Минулого року перелік адмінпослуг в центральному Прозорому офісі по вул. Соборній, 59 поповнився консультаціями по будівельній сфері.
А з початку цього року через Центр адмінпослуг та його територіальні відділення вже приймаються документи щодо розпорядження землями сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів Вінницької області. Ініціатором виведення цього процесу на якісно інший рівень виступила Тетяна Медвецька – в.о. начальника Головного управління Держземагентства у Вінницькій області.
«На 3-4 день моєї роботи на цій посаді до мене прийшло багато журналістів із питанням, чому прийом громадян ведеться тільки у вівторок і четвер, і такі великі черги (70-80 чоловік протягом дня). Вже на наступний день було підготовлено угоду про співпрацю між міською радою і Головним управлінням Держземагентства у Вінницькій області щодо налагодження процесу надання адмінпослуг по земельних питаннях в Прозорих офісах. Це дозволило нам досить швидко ліквідувати черги та забезпечити якісні та комфорті умови для людей», – каже Тетяна Медвецька.
«Документи щодо розпорядження землями сільськогосподарського призначення поза межами населених пунктів оформлюються за стандартами роботи Прозорого офісу, тому цей процес для людей, які звикли оббивати пороги та стояти у довгих чергах, став зручнішим та якіснішим. Ми готові й надалі працювати з різними державними структурами, які мають наміри покращувати якість надання своїх послуг громадянам», – зазначає в.о. директора департаменту адміністративних послуг Євген Іщук.
Довідка:
- Центр надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» (вул. Соборна, 59, центральне приміщення, тел. 59-51-00)
- Відділення «Вишенька» (просп. Космонавтів, 30, тел. 59-90-44, 59-90-45)
- Відділеня «Замостя» (вул. 50-річчя Перемоги, 7, І поверх, тел. 59-90-46)
- Відділення «Старе місто» (вул. Островського, 85, І поверх, тел. 59-90-47).