Вінницька влада продовжує автоматизувати управлінські процеси, які роблять їх ефективнішими і прозорішими. Минулого року була запроваджена єдина інформаційна система управління бюджетом, до якої на сьогодні вже підключено майже 250 учасників бюджетного процесу. Наразі система пройшла тестування, а всі, хто працює у ній, - пройшли відповідне навчання.
Сучасні інформаційні технології сьогодні дозволяють значно покращити ефективність функціонування різних організацій та підприємств. Розуміючи це, ще у 2006 році тодішній міський голова Володимир Гройсман розпочав запроваджувати сучасні технології в роботу структурних підрозділів міської ради. На початку тієї роботи у приміщенні міської ради навіть не було доступу до мережі Інтернет, а забезпеченість комп’ютерами працівників управлінь та відділів складала лише п’яту частину від потреби.
На сьогодні мерія використовує низку електронних сервісів, які не лише впорядкували різні управлінські процеси та вплинули на покращення виконавчої дисципліни працівників, а й зробили міську владу більш прозорою і доступною для мешканців.
Минулого року на електронну систему розпочалось переведення одного із найскладніших процесів – управління бюджетом. Сучасне програмне забезпечення дозволило сформувати потужну інформаційну платформу керування фінансовими питаннями.
До цього часу департамент фінансів та розпорядники бюджетних коштів використовували локальні програми, які дозволяли здійснювати облік планів доходів і видатків бюджету; облік фінансування видатків; облік залишків асигнувань; аналіз виконання бюджету за доходами; аналіз виконання бюджету за видатками. Тепер усі ці процеси здійснюються в єдиній системі.
Вона являє собою єдиний інформаційний простір, в якому реалізуються механізми доступу до бюджетного процесу всіх його учасників: департаменту фінансів, головних розпорядників коштів, розпорядників та одержувачів коштів. Ця система забезпечує обмін інформацією з органами державної казначейської служби та департаментом фінансів ОДА. Містить три компоненти: «Бюджет міста»; «Аналіз надходжень до бюджету»; «Штатний розпис» (штатна чисельність працівників бюджетної сфери).
«Працівники департаменту фінансів актуалізують інформацію у системі, що дозволяє завжди мати оперативну інформацію по всіх компонентах системи. Також єдина інформаційна система управління бюджетом дозволяє автоматично імпортувати щоденні виписки управління Державної казначейської служби у Вінницькій області; створювати звіти для аналізу надходжень і видатків бюджету; створювати базу платників податків; аналізувати планові та фактичні надходження та видатки в різних розрізах; аналізувати надходження та видатки в динаміці за декілька бюджетних періодів», - розповідала директор департаменту фінансів Наталія Луценко.