З 16 листопада у Вінниці можна отримати он-лайн ще 11 адміністративних послуг. Тож тепер через «Персональний кабінет», що на офіційному сайті міської ради, загалом вінничанам надають 14 послуг. До кінця року планується розширити цей перелік до 24.

У нашому місті постійно проводиться робота по підвищенню якості надання послуг жителям міста, в тому числі он-лайн. Наприклад, впроваджено сервіс спілкування в реальному часі з працівниками відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» та сервіс «Персональний кабінет», який значно спрощує доступ вінничан до адміністративних послуг. Донедавна через сайт міської ради можна було отримати три адміністративні послуги (архівні довідки, довідка про невідвідування дитячого дошкільного закладу, витяг з плану зонування). Тепер їхній перелік збільшився на 11 позицій. До кінця поточного року кількість он-лайн послуг буде складати 24, над впровадженням ще 9 наразі триває робота.

«Отримати он-лайн послугу досить просто. Обравши необхідну послугу в каталозі, людина отримує повну інформацію про порядок її отримання. Ознайомившись з цією інформацією потрібно перейти за посиланням «замовити послугу», користувач заповнює реєстраційну форму та додає сканкопії необхідних документів. Їх адміністратор через персональний кабінет реєструє в системі «Прозорий офіс». Відповідний контроль здійснюється через систему електронного документообігу. Отримання готового результату, відбувається у будь якому Прозорому офісі, за бажанням клієнта», – розповіла директор департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.

Тож, на сьогоднішній день через офіційний сайт Вінницької міської ради можна отримати он-лайн 14 послуг. Серед нових – направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу, надання обмежень на використання садибної земельної ділянки, довідка про присвоєння назви проїзду в садовому товаристві та інші.

Довідка

Послуги які вже раніше надавалися через Персональний кабінет:

  1. 26-01.00 «Виготовлення архівних копій документів та витягів з них»
  2. 14-02.00 «Надання довідки про невідвідування дошкільного закладу дитиною»
  3. 08-07.00 «Надання витягу з плану зонування м. Вінниця»

Нові послуги, які можна отримати через Персональний кабінет:

  1. 77-03.00 «Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою»
  2. 16-01.00 «Погодження розміщення на об’єктах благоустрою пересувних об’єктів сезонної торгівлі та проведення ярмарків у м. Вінниці»
  3. 16-02.00 «Встановлення режиму роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг та розваг»
  4. 14-01.00 «Направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу»
  5. 04-03.00 «Визначення розміру внеску замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста при здійсненні будівництва (реконструкції) об’єктів»
  6. 08-08.00 «Надання обмежень на використання садибної земельної ділянки»
  7. 08-09.00 «Надання обмежень на використання садової земельної ділянки»
  8. 08-17.00 «Надання інформації про присвоєння/зміну назви вулиці»
  9. «Довідка про присвоєння назви проїзду в садовому товаристві»
  10. «Надання довідки про перебування на квартирному обліку при міськвиконкомі за місцем проживання та в житлово-будівельному кооперативі»
  11. «Надання довідки про перебування на обліку бажаючих отримати земельну ділянку під індивідуальне будівництво»



Переглядів: 5091
Поширень: 0