З листопада в Центрах обслуговування споживачів, які працюють при вінницьких ЖЕКах, прийом громадян здійснюють і представники усіх підприємств, що надають житлово-комунальні послуги вінничанам. Консультацію можна отримати щодня з понеділка до п’ятниці. А з грудня прийом громадян у ЖЕКах вестимуть і представники ПАТ «Вінницяобленерго», які на сьогодні працюють в Центрах лише двічі на тиждень.

На одній з нарад із представникам підприємств, які надають вінничанам житлово-комунальні послуги, міський голова Сергій Моргунов звернувся до керівників ПАТ «Вінницягаз», ВАТ «Вінницяобленерго» та КП «Вінницяоблводоканал» із проханням наблизити свої консультаційні послуги до мешканців та ліквідувати великі черги у своїх офісах. Для цього запропонував виділити робочі місця для працівників цих організацій у приміщеннях Центрів обслуговування споживачів вінницьких ЖЕКів.

На минулому тижні представники цих підприємств прозвітували, що по газових питаннях і щодо водопостачання вінничани тепер можуть звертатись щодня до працівників відповідних підприємств, які вже ведуть прийом у ЖЕКах.

«На сьогодні у нас вирішені всі організаційні питання з постачальниками холодної води та газу, а також з Центром муніципальних систем управління щодо прийому платежів від мешканців. Тепер у ЖЕКах роз’яснення по таких питаннях можуть отримати як мешканці багатоквартирних будинків, так і жителі приватного сектору, - розповів в.о. директора департаменту житлового господарства міської ради Олег Лаврік. – У прозорих офісах розміщені практично всі служби за винятком вінницьких міських електричних мереж, які працюють поки що двічі на тиждень. Вони вестимуть щоденний прийом вже з першого грудня».

Тож вінничани тепер можуть отримувати додаткові консультації в приміщеннях ЖЕКів за такими адресами: просп. Коцюбинського,11 - ЖЕК №5, вул. Козицького,1 - ТОВ «ЖЕО», вул. Київська,31 - ЖЕК №15, вул. Квятека,16 - ЖЕК № 12, вул. К. Маркса,44 – ЖЕК «Бокуд», вул. Келецька,65 - ЖЕК №7, вул. Космонавтів, 23 - ЖЕК №6.



Переглядів: 3999
Поширень: 0