Про це повідомила начальник головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Олена Корчака. За її словами з 1 січня 2016 року в органах Пенсійного фонду України буде впроваджена нова система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій. Перевагою нової системи є можливість громадянам звернутися за вирішенням своїх пенсійних питань до будь-якого управління Пенсійного фонду України, незалежно від місця проживання, отримати консультацію чи надіслати документи дистанційно.

Нова система обслуговування громадян, на першому етапі її впровадження, тобто впродовж 2016 року, працюватиме в пілотному режимі в територіальних підрозділах Фонду Вінницької, Київської, Донецької та Херсонської областях.

За словами Олени Корчаки, на першому етапі впровадження нової системи фахівці Фонду відпрацьовуватимуть технологію оцифрування пенсійних справ та запровадження єдиних стандартів обслуговування. Передбачається створення нових методів прийому громадян за принципами «бек-офіс» та «фронт-офіс». Це дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Фонду. Вся інформація про особу відразу потраплятиме в електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина у Фонд та оброблятимуть через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Ця система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації.

Після того, як працівники фронт-офісу прийняли необхідний пакет документів, у бек-офісі автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок.

Нова система аналізує можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право конкретний пенсіонер. Клієнту не треба буде писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі.

Ще одна проблема діючої системи обслуговування громадян в органах ПФ України, що вирішує запровадження нової централізованої системи – це те, що оформлення пенсійних документів відбувається лише в управлінні Фонду за місцем реєстрації пенсіонера. У подальшому громадянин зможе звернутися щодо призначення пенсії в будь - яке управління в системі Пенсійного фонду України.



Переглядів: 2702
Поширень: 0