Для забезпечення якісного медичного обслуговування, необхідно «рухатись в ногу з часом» і переймати досвід інших медичних закладів. Дитяча лікарня повинна не лише надавати медичне обслуговування, але й забезпечити комфортні умови для пацієнтів. Тут все повинно проходити швидко, без додаткових ускладнень у процесі запису до лікаря, адже відношення до маленьких пацієнтів по-особливому важливе. Для подолання подібних проблем лікарня затвердила власний план покращення рівня медичного обслуговування і стала координатором багатьох ідей. Про це повідосляє прес-служба департаменту охорони здоров'я Вінницької ОДА

На сьогоднішній день, медична допомога у закладі, максимально наближена до пацієнта. Першим етапом у цьому стало – конструювання консультативних підрозділів у єдиному приміщені. Хворий з легкістю знаходить і обирає необхідну послугу, при цьому не блукаючи по всьому закладу. Наступним етапом реконструкції лікарні, було створення власного сайту та започаткування реєстрації пацієнтів в телефонному та онлайн-режимі. Це забезпечило зменшення черг в реєстратурі, пришвидшило обслуговування та дало можливість лікарю та відвідувачеві, яка звернулась до нього, правильно розприділяти свій час.

«Пацієнт повинен створювати зручні для себе умови, та отримувати оперативні та якісні послуги, коли звертається до нас з тією чи іншою проблемою. Створення сайту – це технічно важкий процес, але на сьогоднішній день все повністю організовано. Основні результати, які ми очікуємо отримати – це значно зменшити черги на прийом. Таким способом, відвідувачі не лише зберігатимуть свій час, але й не будуть контактуватимуть з іншими хворими» - розповів головний лікар Василь Паненко, який став засновником та координатором нововведення.

Відтепер до лікарів вінницької обласної дитячої лікарні можна записатися он-лайн

Така зручна позиція запису до лікаря, вже принесла багато позитивних результатів і схвальних відгуків. По-перше, нема нічого простішого, як зайти на офіційну сторінку лікарні, заповнити анкету, обрати потрібного лікаря, час та подати заявку. По-друге, ви і ваш лікар будете точно знати, що заявка прийнята і потрібно лише прийти на назначену годину.

Всі працівники лікарні долучалися до розробки такого масштабного проекту, вносили свої ідеї та збирали потрібні матеріали. Технічна робота була покладена на працівників АСУ та фахівців у комп’ютерній галузі.

Такий європейський мотив далі «житиме» у Вінницькій обласній дитячій клінічній лікарні і стане початком проведення ще більш масштабних проектів та втілення ідей, які цілком вирішуватимуть проблему хворих.



Переглядів: 16409
Поширень: 0