Вінницькі Прозорі офіси розширюють комунікацію з вінничанами, які до них звертаються. Так, з березня впроваджено СМС-інформування про готовність відповіді на заяву про надання адмінпослуги, з якою людина звертається через Прозорий офіс до надавачів послуг.
«Відтепер вінничани, які звертаються до Прозорих офісів за адмінпослугою, можуть отримувати інформацію про результати розгляду свого звернення СМС-кою. Відповідно до законодавства на розгляд кожного виду звернень відводиться певна кількість днів, після чого людина має отримати відповідь. Про термін розгляду заявника інформує адміністратор при прийнятті заяви. Але надавачі послуг можуть розглянути її і раніше, тому людина отримує СМС-ку, що звернення вже розглянуто і за відповіддю можна прийти до адміністратора,» - розповідає директор департаменту адмінпослуг міської ради Ірина Копчук.
В СМС зазначається інформація, що заява розглянута із зазначенням «позитивно» чи «негативно», та вказується номер телефону, за яким можна отримати більш детальну інформацію. Сам же пакет документів можна отримати, вже безпосередньо прийшовши до адміністратора Прозорого офісу. Зважаючи на те, що кількість послуг, які надають Прозорі офіси, та кількість відвідувачів постійно зростають, таке інформування допоможе додатково систематизувати та зробити більш якісною комунікацію із заявниками.
Тільки за минулий рік до всіх чотирьох Центрів адміністративних послуг звернулося 587 тисяч відвідувачів. А враховуючи, що з січня 2016 року до Прозорих офісів можуть звертатися мешканці не тільки Вінниці, а й Вінницької області та інших регіонів України, передбачається, що кількість відвідувачів вінницьких Центрів адмінпослуг значно зросте. Найбільше заявники звертаються за такими послугами як реєстрація нерухомого майна, реєстрація бізнесу, отримання архівних довідок та ін.
Також постійно розширюється кількість адміністративних послуг, які можна отримати через мережу Інтернет. На сьогодні таких послуг вже 25.