Електронна система „Єдине вікно”, яка з 1 серпня розпочала функціонувати на вітчизняних митницях, об’єднала дії всіх контролюючих органів, котрі беруть участь у пропуску та декларуванні вантажів. Про це говорить начальник Вінницької митниці ДФС Валентин Калашніков.

Очільник відомства зазначає, що відтепер між представниками контролюючих органів налагоджено ефективну співпрацю, яка суттєво спрощує процедуру подачі документів. Взаємодія посадових осіб контролюючих органів з базою даних відбувається виключно через Інтернет. Таким чином, фізично перебуваючи в різних місцях, служби зможуть обмінюватися інформацією, яка буде зберігатися у єдиній базі. Все це дозволяє пришвидшити проходження митних процедур і, таким чином, зекономити час та гроші для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності при оформленні вантажів.

Серед переваг новітнього електронного сервісу „Єдине вікно” Валентин Калашніков називає і мінімізацію особистих контактів перевіряючих із бізнесом. На його переконання – це неабияк сприятиме зменшенню рівня корупції та кількості правопорушень на митниці.

Отож, для підприємств процедура подачі документів значно спрощена. Час на прийняття рішення контролюючим органом щодо здійснення відповідного виду контролю при ввезені товару обмежується 4 годинами. Крім того, підприємства готують і подають необхідні документи лише один раз в електронному вигляді. Так, підприємство повинно надіслати електронне повідомлення та скановані копії документів з електронним цифровим підписом для здійснення відповідного виду державного контролю. За допомогою Єдиного вікна декларант також може повідомити контролюючі органи про час і місце проведення митного контролю, яке буде зручне для самого декларанта.



Переглядів: 2336
Поширень: 0