Громадяни можуть звертатися на номери цих ліній якщо помітили порушення правил рибальства або незаконний продаж риби в точках продажу. А також можна телефонувати для роз’яснення Правил любительського та спортивного рибальства, в тому числі, в період нерестової заборони. З номерами телефонів «гарячих» лінії в областях можна ознайомитись на інфографіці.

Крім того, функціонує всеукраїнська «гаряча» лінія: 0-800-50-52-50. Дзвінки з українських мобільних операторів та стаціонарних телефонів – безкоштовні.

В режимі консультацій громадян та фіксації звернень щодо ймовірних порушень «гарячі» лінії працюють з понеділка по четвер з 9:00 до 18.00 і до 16.45 у п’ятницю. Разом з тим, у режимі фіксації звернень громадян – цілодобово 7 днів на тиждень.

У всіх 26 територіальних управліннях Держрибагентства створено цілодобові «гарячі» лінії

Нагадаємо, реєстрація звернень громадян на «гарячу» лінію має свою, встановлену законодавством, процедуру. Зокрема, відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» сказано, що у зверненні ОБОВ΄ЯЗКОВО має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання тощо. Відповідно, якщо ви не надаєте таку інформацію – немає змоги зафіксувати ваше звернення. Детальніше зі складовими ефективного реагування на звернення можна ознайомитись за посиланням.



Переглядів: 1580
Поширень: 0