Лидия
Шановний Володимир Борисович!Поясніть,будь ласка,коли припиниться безлад на Муніципальному ринку і наведуть порядок в обслуговуванні людей?В мене виник конфлікт з продавцем торгової точки А- 4710.Мені відмовили у поверненні товару(джинси) -прийшла повернути на наступний день.Потім нарешті вирішили забрати товар,але "за обслуговування" забрали 20 грн.,при цьому облаяли ,обсварили ,наговорили грубощів .Продавець відмовилась представитись,контактну інформацію власника "ракушки" також не дала,документи,що підтверджують права на реалізацію не показала.Відповіла лише,що вона сама тут "начальниця" і порядки встановлює,порадила забиратись геть.Директор ринку сказав,що не має впливу на реалізаторів,бо він лише здає їм торгові місця.Власника торгової точки я не дочекалась.Сьогодні була в Асоціації захисту прав споживачів,а там відповіли,що в мене нема чеку,тому нічим допомогти не зможуть.А звідки той чек,якщо навіть документи мені не показали?Справа навіть не в 20 грн,які були забрані за "сервісне" обслуговування.Просто не розумію,за що така зневага і чим заслужила я таке ставлення з боку як продавця,так і керівництва,чому мені радять "не зв"язуватись" .Такого хамства я ще не зустрічала і не бачу причин для такого ставлення.20 грн. мені багатства не додадуть,але нерви точно зіпсували-завжди буду пам"ятати "культурне" обслуговування.Можливо,мій лист залишиться без уваги,а ,можливо,хтось прочитає і згадає свій гіркий досвід шопінгу по-українськи.Хочеться всім побажати шанобливого і людського ставлення від оточуючих.

В. Гройсман
Шановна Лідія! Розумію і поділяю Ваше обурення діями реалізатора. Адже покупець повинен отримувати якісні послуги в обслуговування. Під час продажу товару продавець зобов\'язаний видати споживачеві розрахунковий документ. Якщо не видає самостійно - вимагайте. Якщо не видає на Вашу вимогу - просто не купуйте. У такій ситуації він втрачатиме більше ніж Ви, адже від нього відвернуться його потенційні покупці. Впевнений, що це і є найкращим уроком для таких реалізаторів.