laurapalmer
Шановний Володимир Борисович! Не знаю, куди ще адресувати своє запитання. воно стосується лічильників гарячої та холодної води. на якій підставі організації, що відповідають за водопостачання, вимагають повірки лічильників за кошти громадян, коли існує постанова уряду №630 від 21.07.2005р., в якій зазначено, що "періодична повірка, обслуговування та ремонт...засобів обліку проводяться за рахунок виконавця"; а споживач "може проводити позачергову повірку за власні кошти В РАЗІ ВИНИКНЕННЯ СУМНІВІВ ЩОДО ПРАВИЛЬНОСТІ показань лічильника"? Чому ці організації погрожують нарахуванням якихось додаткових кубометрів у разі відмови від самостійної повірки лічильників?

В. Гройсман
Ст.28 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” визначено, що періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки, що знаходяться у власності фізичних осіб, які не є суб’єктами підприємницької діяльності, здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо-, водопостачання. Одночасно цією ж статтею визначено, що Порядок подання фізичними особами, що не є суб’єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку цих засобів та оплати за роботи, пов’язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. На даний час Постановою КМУ від 20 травня 2009 №529 встановлено Порядок обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку води. Пломбування квартирних лічильників спожитої води не передбачено даною Постановою, тому оплачуються споживачем додатково.