Попереднє питання
Victor P
Доброго дня, Володимире Борисовичу! Вітаю Вас із Великодніми святами! Бажаю міцного здоров'я і невичерпної життєвої енергії…
Моє питання стосується руху маршрутних таксі в напрямку Барського шосе. Справа в тому, що в проміжок часу від 7-35 до 8-15 з проміжку від "універмагу" до вул. 40 річчя Перемоги практично неможливо уїхати в сторону технічного університету. Машини 34, 134 та 45 маршрутів рухаються переповнені і навіть не зупиняються…
Звертаю Вашу увагу, що в цей час в напрямку університету рухаються студенти, викладачі технічного університету, працівники лікарні та ін. І складається доволі дивна ситуація, що як правило, із-за довгого очікування маршрутки, спізнюються студенти, які живуть не так далеко від університету. Спершу я з недовірою ставився до виправдань студентів такого характеру і з цікавості дослідив питання. Виявилося, що насправді наведена проблема існує.
Я вважаю, що причиною тому "жадібність" наших маршрутників, які намагаються кожну ходку зробити машиною, забитою людьми, незважаючи на встановлений інтервал руху між машинами. Хоча в 34 маршруту декларується інтервал руху в 5 хвилин, насправді машини цього маршруту рухаються через 10-13 хвилин. Крім того, замість дозволених 45 пасажирів в них вміщують більше 50. Інформація достовірна і перевірена особисто мною, я останні два тижні користувався виключно вказаним видом транспорту.
Я вважаю доцільним встановити інтервал руху 34 маршруту з 7 години 35 хвилин до 8 години 35 хвилин, а також з 13 годин 50 хвилин до 14 годин 50 хвилин (коли починаються та закінчуються заняття у ВНТУ) у 2,5-3 хвилини і навіть якщо вони будуть їхати лише наполовину завантажені, це все одно краще, ніж люди чекатимуть на них.
За приклад треба брати цивілізовані країни, де запізнення автобусу чи маршрутки на 2 хвилини карається звільненням водія, або позбавленням ліцензії перевізника, та автобуси рухаються з чітко встановленим інтервалом руху, який звісно залежить від часу доби і пасажиропотоку. В деякий час доби автобуси перевозять навіть по 1-2 пасажиру, розуміючи, що не кожна поїздка має бути рентабельною. Я звісно не думаю що перевізників заставляє так діяти власна совість, скоріше вимоги муніципалітету і гарний контроль за цими вимогами.
І ще невеличке побажання. В останні роки в нас доволі тепле літо, і тому чи не варто було б обов'язковою умовою при видачі дозволу на перевезення пасажирів в режимі маршрутного таксі зробити наявність кондиціонеру?
В. Гройсман
Доброго дня, Вікторе! Проблеми, про які йдеться, припадають на годин «пік», коли досягається найвищий пасажиропотік. В даному випадку та напрямку руху, про який йде мова у Вашому зверненні, для пасажирів (в тому числі і студентів), існує можливість користуватися також і трамвайним сполученням. На цих маршрутах працюють досить комфортабельні, великої пасажиромісткості трамваї швейцарського виробництва. У них вартість проїзду дешевша за маршрутне таксі, а за умови використання пільгового місячного проїзного квітка ціна проїзду іще менша, що є досить привабливою пропозицією саме для студентів. Врахуйте те, що час прибуття до зупинки призначення не буде значно відрізнятися від маршрутного таксі. Щодо зменшення інтервалу руху автобусів по маршруту, то для цього необхідно збільшувати середню експлуатаційну швидкість руху з теперішніх 24 км на год. до 30-35 км на год., що в свою чергу змусить водіїв збільшити максимально допустиму швидкість руху в місті з 60 км год до 80 км год (а враховуючи щільні транспортні потоки в години «пік», навіть значно більше), що є неприпустимим. Більш детальну інформацію з даного питання Ви можете дізнатися у начальника відділу транспорту та зв’язку відповідного управління Валерія Володимировича Карнацького (тел. 59-51-35).