Попереднє питання
Лариса Полулях
Міському голові
Гройсману Володимиру Борисовичу
Полулях Лариси Алімівни,
Вул.. 600 річчя, 52 кв. 35
Тел.067-700-50-76
e-mail: [email protected]
Шановний Володимире Борисовичу,
Прошу Вашого втручання у вирішення ситуації, яка склалася у нас в зв’язку із неналежним поданням тепла.
У 2006 році в нашому будинку було встановлено тепловий лічильник. Ми (маю на увазі мешканців нашої квартири) погодилися на такий крок, оскільки останні роки (приблизно з 2002 року) в квартирі було холодно. Завдяки лічильнику, як нас переконували, стало можливо сплачувати суму за реально спожите тепло. Але, ні температура в квартирі, ні сума оплати від того не змінилися. На неодноразові звернення до Теплокомуненерго, ні до керівництва ЖЕКу № 7, ні на гарячу лінію міськвиконкому ми не мали дієвої реакції. Керівництво ЖЕКу стверджувало, що відповідальний за лічильник спеціально його прикручує, щоб менше платити. Але малоймовірно, що всіх мешканців будинку влаштовувала б температура в 11-15 градусів.
В минулому опалювальному сезоні (2008-2009 році) на наше прохання була комісія. Нажаль, я не можу назвати ні осіб, які брали в ній участь, ні установу, яку вони представляли – оскільки ті не назвалися. Пані, яка була членом цієї комісії сказала, що температура в 17 градусів це нормально, і комісія покинула квартиру не склавши акта.
В цьому опалювальному сезоні, а саме 22 січня, інспектором Теплокомуненерго вже було складено акт, в якому зафіксовано температуру в 14 градусів. Проте це ніяк не вплинуло на вартість тепла. Більше того – рахунок став на 10 гривень більшим.
На мої звернення до ЖЕКу та міського комунального відділу я отримала стандартну відповідь – мешканці самовільно прикручують лічильник.
Мушу сказати, що в цьому опалювальному сезоні відповідальна за лічильник тільки в березні віднесла в Теплокомуненерго листа з проханням зменшити подачу тепла, і в присутності працівників цієї установи прикрутила лічильник.
У зв’язку із неналежною подачею тепла, постійним спуском води в трубах в нашій квартирі прийшла в неналежний стан ванна кімната – з’явилася чорна цвіль, обвалилися стіни, кахельна плитка.
Прошу вашого сприяння в проведені обстеження стану тепломережі будинку та стану приміщення ванної кімнати, складення відповідного акту та вжиття заходів по усуненню несправностей.
З повагою – Лариса Полулях
*** За необхідності можу надати всі документи (копії моїх звернень, відповідей, актів та рахунків).
В. Гройсман
Шановна Ларисо, я доручив фахівцям головного управління житлово-комунального господарства розібратись у Вашій ситуації. З Вами зв’яжуться. Дякую.