Сергій
Шановний Володимире Борисовичу! Чому та за що я змушений платити абонентську плату за опалення в неопалювалний період, коли взимку батареї ледь теплі (в якійсь мірі виручають стояки та електрообігрівач, який працює майже цілодобово? До того ж, на даху будинку по вул. Червоноармійській, 16А, де я проживаю, встановлена котельня і всі комунікації з теплопостачання -це внутрішньобудинкові труби.Я вчасно сплачую за фактично надані послуги, тому не маю заборгованості за електроенергію, квартплату та ін., а за опалення... вибачте...

В. Гройсман
Шановний Сергій, що стосується двоставкового тарифу, то це є система сплати за спожите тепло, що передбачає розділення розрахунків на дві складові – умовно-постійну (абонентську плату), яка сплачується щомісяця протягом року, та умовно-змінну, що сплачується щомісячно тільки протягом опалювального сезону. Іншими словами, та сума, яку жителі раніше платили за послуги тепломережі в опалювальний сезон, – тепер розділена на 12 місяців (свого роду – розстрочка). В той же час, з метою додаткового соціального захисту тих громадян, які мають право на субсидії в опалювальний період, в минулому році було прийнято рішення про введення Муніципальної пільги у розмірі абонентської плати в літній період. Детальніше про те, як оформити Муніципальну пільгу, Ви можете дізнатися в управлінні соціального захисту населення за місцем проживання. Що стосується якості надання Вам послуг по опаленню Вашого будинку, я доручив її перевірити після початку опалювального сезону. Був би Вам вдячний, якби Ви залишили свої координати.