Віталік
Пропоную вам ідею з вирішення проблеми пробок на перехресті Соборної і Театральної. Якщо ця ідея буде в подальшому розглядатись, напишіть коли приблизно можна спитати, про результат розгляду. Технічне завдання: Розібратись з пробками. Собівартість проекту хай 5 000 000 грн. Технічні характеристики: 1. Ширина Соборної 16 метрів (так вона зара і має). 2. Ширина двох смуг руху над землею 6 метрів, по 3 м на смугу. Під землею по 5 метрів на кожну смугу, 2,5 метра на ряд. 3. Кут спуску під землю 16 градусів довжина спуску 18 метрів. 4. Висота тунелю 4,5 метра. Поянснення до плану: * Жовта пляма то трамвайна зупинка. *Голуба пляма то тролейбусна зупинка. *Сєрєньові (бузкові) плями то зупинки для маршруток. *Прямокутники з червоними контурами які ближчи де бордюрів, в*їзди і виїзди в тунель, прямокутники по середині це верхня частина дороги яка залишається не змінною. *Сині прямі це пішохідні переходи, зебри. *Зеленими стрілками зображено рух автотранспорту. Пояснення по плану (плюси такої розвязки): 1.Весь автотранспорт, який рухається прямо по Соборній "тупо" в*їзжає в тунель і виїзджає з іншої сторони не затримуючись на перехресті, ширина тунелю 5 метрів на смугу, по 2,5 на ряд. 2. Трамваї і тролейбуси рухаються, як рухались, верхом по головній дорозі. Трамвайна зупинка яка була трохи зміщена,позначена жовтою плямою. Тролейбусна зупинка позначена голубою плямою. 3. Автотранспорт рухається верхом якщо планує звернути на Театральну, з поворотом не виникає жодних проблем так як траєкторії руху з зустрічним автотранспортом не перетинаються, вздовж Соборною, верхом, рухаються тільки трамваї і тролейбуси. 4. Автомобілі які виїзджають з Театральної теж не затримуються так як поворот направо завжди вільний, перетнути Соборну стає значно легше, так як потік машин зменшений у кілька раз. Плюс щоб не затримувати авто зі сторони театру переходящими пішоходами, перехід перенесено на 12 метрів в глуб дороги, а тротуар на поворотах огорожений заборчиком. 5. Маршрутні зупинки позначені сєрєньовим (бузковим) кольором і знаходяться за виїздом і перед в*їздом в тунель, щоб не затримувати рух. 6. Вигідна побудова тунелів, під час будівництва не припиняється рух трамваїв, тролейбусів і маршруток. Спочатку будується і здається в експлуатацію один тунель (ближчий до торогового) дорога трохи розвантажується і будується інший тунель, ближчий до театру (під час будівництва рух по театральній стане не можливим, та думаю за 30 годин можна прорити тих 10 метрів і кинути зверху плити, щоб пустити тролейбуси та маршрутки). Мінуси проекту: В зв*язку з побудовою тунелю, частина дерев буде зрізана, так як корні будуть його руйнувати, але дерева будуть посадженні чуть далі від дороги, плюс на місці дерев можливо будуть кущі так як в них нема такого коріння. План руху по маршрутах: 1. Я їду зі сторони ОДА і мені потрібно звернути на Театральну до театру, тупо беру їду верхньою частиною дороги звертаю і все, нічо мене не зупиняє (крім трамваю який висаджує пасажирів), для мене висить знак зеленої стрілочки вправо. 2. З ОДА на Театральну до кінотеатру. Під*їзжаю до перехрестя, мені зелений, пропускаю зустрічний трамвай чи тролейбус і повертаю, пропускаю повертаючі з зустрічної смуги автомобілі. 3.Я їду від універмагу все аналогічно з двома вище описаними випадками. 4.Я їду з Театральної, вправо висить зелена стрілочка, якщо прямо на Театральну чи вліво, то чекаю зеленого сигналу світлофора, а поітм як звичайний роз*їзд на перехресті, при повороті вліво пропускаю зустрічний транспорт, якщо прямо нікого не пускаю проїзжаю сам. 5. Я їду транзитом по Соборній (тоїсть не звертаю нікуди просто прямо переїзджаю перехрестя) в*їзджаю в тунель і виїзджаю з іншої сторони тунелю, ніяких проблем.

В. Гройсман
Шановний Віталій, дякую Вам за небайдужість. Я передам внесені Вами пропозиції на розгляд фахівців управлінь транспорту та містобудування і архітектури. Дякую.