Попереднє питання
Мар\'яна
Доброго дня!
Дякую за попередню відповідь на питання 2417 від 04-05-2011.
Вулиця як не прибиралася, так і не прибирається. На ваше прохання додаю фотографії. Відразу перепрошую за якість світлин. На жаль,на них не видно шару піску, який утрамбувався ще з зими. Крім того, абсолютно занедбаною виглядає алея по Пирогова від Урожаю до зупинки з виходом до лікарні ім.Ющенко. Хто конкретно відповідає за прибирання вказаної території?
Друге питання.
В місті підніматимутся ціни на проїзд в маршрутних таксі з причин, як я розумію, їх низької рентабельності. Тому, хто хоча б раз їздив на маршрутці на роботу важко буде уявити низькорентабельну маршрутку. Адже водії набирають в МТ всіх і побільше, побільше. При цьому вони спромагаються говорити по мобільному, палити, та давати решту. Коли в наших МТ будуть видавати квитки за проїзд? Чи буде введена система контролерської перевірки квитків? Яким іншим чином можливо перевірити РЕАЛЬНІ прибутки перевізників.
Дякую.
В. Гройсман
Шановна Мар\'яна, дякую за фото. Комунальними службами було проведено механічне прибирання вказаного Вами проїзду. Що стосується другої частини Вашого звернення, то по питаннях неякісної роботи перевізників просив би звертатись до диспетчерської служби «Цілодобова варта» за номером 15-60 (це стосується і паління в салоні, і розмов по мобільному, і інших порушень). Кожне таке звернення фіксується і по ньому проводиться відповідна робота із водіями. Для мене абсолютно очевидним є той факт, що сервіс може бути високої якості лише у тому випадку, коли в цьому зацікавлені споживачі послуг (в даному випадку – пасажири). А щодо прибутків, то тариф розраховується на основі таких складових як вартість паливно-мастильних матеріалів, розміру мінімальної заробітної плати, вартості запчастин та інших витратних матеріалів. Сплату податків контролює податкова інспекція. Дякую. P.S. Мені також не подобається, що складові тарифів постійно зростають у ціні, але, на жаль, на це вплинути ми не можемо.