ViktorN
Доброго дня Володимир Борисович. 4 червня в програмі Савіка Шустера Ви не раз говорили про співпрацю керівництва нашого міста із швейцарськими коллегами в галузі ЖКГ. Це все дуже добре, проте поясніть мені, а також багатьом громадянам нашого міста, чому в межах нашого міста немає ефективноі співпраці та послідовності в питанні ремонту доріг. Приклад вул. Порика, Першотравнева. Спочатку: 1. Дорогу приводять до ладу, наносять розмітку. 2. Починають шукати люки,міняти труби, все роздовбувати, і аби як асфальтувати. Про яку гарантію на виконані роботи в п.1 можна говорити. Причому вказана ситуація повторюється із року в рік. Можливо це комусь вигідно, але не громадянам нашого міста. Будь ласка розберіться та дайте відповідь коли і як це питання буде вирішене, і хто із керівництва нашого міста буде відповідати та контролювати вказані роботи. Дякую.

В. Гройсман
Шановний Вікторе! Технологія проведення капітального ремонту дорожнього покриття передбачає спочатку асфальтування вирівнюючим (чорновим) шаром асфальту, потім наноситься вже основний шар покриття, після чого вирівнюються люки. Підрядні організації, які здійснюють ці роботи, надають гарантію терміном на 6 років. І якщо відбуваються якісь пошкодження дорожнього полотна, то вони їх ліквідовують за власні кошти. А що стосується розкопок, то на відремонтованих дорогах вони здійснюються винятково у тих випадках, коли відбувається аварійна ситуація із підземними комунікаціями, які пролягають під дорогою. Щоб замінити у місті всі підземні мережі, потрібні сотні мільйонів гривень. Дякую.