Олександр
Доброго дня. У нас в будинку є лічильник на опалення. В літній період ми продовжуємо платити начебто за якісь ремонтні роботи, зимою всеодно холодно. Якщо нічого не змінюється в кращу сторону, то за що ми платимо і чому ми повинні за це платити? І як можна перевірити які роботи було проведено і скільки на це пішло коштів?

В. Гройсман
Шановний Олександр, що стосується двоставкового тарифу, то це є система сплати за спожите тепло, що передбачає розділення розрахунків на дві складові – умовно-постійну (абонентську плату), яка сплачується щомісяця протягом року, та умовно-змінну, що сплачується щомісячно тільки протягом опалювального сезону. Іншими словами, та сума, яку жителі раніше платили за послуги тепломережі в опалювальний сезон, – тепер розділена на 12 місяців (свого роду – розстрочка). При одноставковому тарифі вартість 1 Гкал тепла сьогодні становить 296,4 грн. При двоставочному тарифі за наявності приладів обліку (лічильника): вартість 1 Гкал складає 190, 07 грн. в опалювальний сезон, а також абонплата з розрахунку 1,48 грн. за 1 м2 опалювальної площі (при відсутності лічильника – абонплата така ж, а плата за 1 м2 опалювальної площі в опалювальний сезон становить 4,83 грн.). В той же час, з метою додаткового соціального захисту тих громадян, які мають право на субсидії в опалювальний період, було прийнято рішення про введення Муніципальної пільги у розмірі абонентської плати в літній період. Детальніше про те, як оформити Муніципальну пільгу, Ви можете дізнатися в управлінні соціального захисту населення за місцем проживання. Що стосується якості надання Вам послуг по опаленню Вашого будинку, то ми зможемо її перевірити після початку опалювального сезону, якщо Ви залишите свої координати. Дякую.