Попереднє питання
Ирина
Шановний Володимире Борисовичу, хочу попросити відрегулювати роботу міського БТІ. Звичайно організація роботи теперь на досить високому рівні, та все ж є недоліки, які змінюють враження на неприємні.
1) при досить високій кількості присутніх жоден кондиціонер не працює, якщо таких взагалі є. І так усе літо!
2) якщо приходить людина, яка ще не стикалась з такою системою роботи, до досить важко зрозуміти що потрібно робити, та куди йти.
3) так, є черговий, що робить поснення, але він один, а людей ну дуже багато, та й не буде ж черговий бігати допомагати взяти талончик, та проводити саме туди, куди потрібно саме вам. Думаю це можна вирішити співробітником, або кількома, у залі, які будуть допомагати у технічних питаннях, а також зможуть пояснити схему відповідності "номер талончика - номер оператора - ви йдете"
4) що стосується архіву - прохання повісити ще одне маленьке табло, так щоб огляд був і у протилежному напрямку, а не юрбитись біля однієї стіни, тому що по інший бік нічого не видно, хоча місця повно!
5) якщо номерна табло висвічує касир, то архіваріус ЗОБОВ"ЯЗАНИЙ перевірити чи відповідає номер талона номеру на табло, тому що саме через таку неуважність сьогодні виникали неодноразові сварки у черзі, адже декому ж легше тихенько проскочити, ми ж не знаемо номери один одного!
Дякую за увагу, маю надію, що ви прислухаєтесь!!!
4)
В. Гройсман
Шановна Ірино! Дякую Вам за зауваження та внесені пропозиції – я доручив керівництву БТІ детально їх вивчити та по можливості впровадити у життя.