ВВВ
Школа виживання №16 Є на Свердловському масиві славна школа: нова будівля, гарні класи, просторі зали, спортзал. Здавалося створені усі умови для гарного навчання та успішного розвитку дитини. Але постає питання: чому діти тікають до інших навчальних закладів міста, чому так не комфортно почувають себе у школі учні, батьки та вчителі, чому з початку навчального року звільнилось 4-компетентних вчителя, які пропрацювали більше 20 років у цьому закладі і були улюбленцями у дітей та переймалися їх проблемами. Хто дасть відповідь? Складається враження, що адміністрацію школи цікавлять тільки особисті досягнення у кар'єрі, грошові винагороди, показна робота на місто за рахунок інших. Успіши учнів та вчителів ставляться набагато нижче. Директором та заступниками здійснюється постійний моральний тиск на вчителів та учнів. Вчитель не має права висловити свою думку, ініціативу-це жорстоко присікається директором, який не чує нікого крім себе і діє за власною симпатією. Вчитель знаходиться в постійній напрузі: -багатогодинні щоденні наради; -зайва поперова робота; -обов'язки чергового адміністратора, техперсонала, медпрацівників покладено на плечі класного керівника; -видумано безліч непотрібних завдань; -ніхно не думає про психічний стан дітей та вчителів, коли всі члени адміністрації школи відвідують 2-3 уроки підряд в один день. "Неугодных" вчителів виживають зі школи. Нам дуже шкода, що школа втрачає гарних вчителів, кращих учнів та, найголовніше, своє майбутнє, перетворюючись на школу протистояння між вчителями та учнями. Адже щасливу людину може виховати тільки щасливий творчий вчитель.

В. Гройсман
Доброго дня, я доручив директору департаменту освіти Буняку Володимиру Володимировичу провести ретельну перевірку фактів, викладених у Вашому зверненні. Дякую.