Попереднє питання
David
Вельмишановний пане мере. Майже місяць минув з того часу, як я поставив вам декілька запитань щодо опалення у третьому під’їзді у будинку 20А, що притулився на вулиці Петра Запорожця. Дякувати Богу, на питання ви відповіли, точніше не на самі запитання, а на те, що мало місце втручання у систему опалення і буцімто саме з цієї причини опалення не було підключено. Проте, у тих самих запитаннях я зауважував, що батареї ледь теплі. Але, мабуть, факт підключення під’їзду до системи опалення ви автоматично дорівнюєте до факту наявності тепла у домівках. Звісна річ, тепла у домівках так і нема. Зниження температури довкілля відразу ж відобразилося на температурі у квартирах.
Без надлишкової лірики одразу переходжу до запитань.
1. Якщо я не помиляюсь, згідно укладеним договорам ЖЕК повинен негайно усувати проблеми з опаленням. Сьогодні, 14 листопада 2011 р. о 10:18 я зателефонував у ЖЕК №5 та повідомив про ледь теплі батареї. Обіцяли, що протягом дня будуть працівники ЖЕКу. Звісна річ, нікого не було.
2. Згідно СНиП 2.04.05-91: «3.30. Разность температур теплоносителя в стояках (ветвях) систем водяного отопления с местными отопительными приборами при расчете систем с переменными разностями температур не должна отличаться более чем на 25% (но не более 8°С) от расчетной разности температур.» Бажано було б провести експертизу з цього питання. Температура у трубі, яка подає опалення ЗНАЧНО вища за температуру у батареях. На мою НЕФАХОВУ думку саме недбале ставлення працівників ЖЕКу та тепломережі при запуску опалювальної апаратури сталося так, що вищезгадана апаратура не працює.
3. Згідно СНиП 2.08.01-89 (Додаток 4): температура у житлових приміщеннях має бути: «Жилая комната квартир 18 градусов (угловые – 20); Кухня квартиры - 18 градусов; Ванная 25 градусов». Дані вимоги не виконуються. Гроші своєчасно сплачуються. Хто поверне марно страчені гроші?
Дякую.
В. Гройсман
Доброго дня! За інформацією, наданою мені департаментом житлового господарства, у понеділок, 14 листопада, працівниками ЖЕКу здійснювався обхід квартир, через які проходять вертикальні трубопроводи внутрішньобудинкових мереж опалення, якими і подається тепло до Вашої квартири. В ході перевірки роботи системи опалення, у Ваших сусідів (квартира 81) було виявлено самовільне втручання в систему теплозабезпечення, внаслідок якого було зменшено пропускну спроможність мереж, що значно погіршило якість опалення квартир, розташованих по Вашому стояку. Разом із тим, станом на сьогоднішній день, ситуація із самовільним втручанням в мережі вже відрегульована, теплопостачання здійснюється згідно нормативів, про що складено акт, підписаний в тому числі і мешканцями квартири №85. Дякую. P.S. До речі, зі слів працівників ЖЕКу, у квартирі №85 14.11.2011 року їм ніхто не відчинив двері.