Попереднє питання
Natalia
Вельмишановний Володимире Борисовичу!
Щиро вдячна за надану допомогу. Зверталась до Вас 30.11.11 12:48 (номер запитання 3028)з приводу неналежного теплопостачання мешканцям будинку по вулиці Писарева, 4. Проблема не вирішувалась два роки поспіль, незважаючи на неодноразові звернення на "гарячу лінію" та безпосередньо у "Вінницятеплокомунерго" . У четверг, 8 грудня, на мій мобільний номер, зателефонувала працівниця Департаменту енергетики, транспорту та зв"язку, яка поцікавилась ситуацією у будинку із теплопостачанням станом на 8 грудня і запевнила, що на моє звернення проведено перевірку, проблема виявлена (тривали ремонтні роботи) і теплопостачання має покращитись. Згодом, зателефонував представник теплопостачальної організації і теж поставив питання про наявність тепла у квартирі. Увечері цього ж дня і до сьогодні батареї у моїй квартирі, а також у квартирах сусідів, опалюються належним чином. Скарг наразі не має. Щиро вдячні Вам за вирішення проблеми, а також за Вашу особисту відповідь.
В. Гройсман
11.12.11 15:50
Шановна Наталіє, я доручив фахівцям департаменту житлового господарства вирішити питання покращення якості опалення за вказаною Вами адресою. Разом із тим, якщо температурні параметри у Вашій квартирі не відповідають нормативним, Ви маєте право звернутися до підприємства-надавача послуг і вимагати покращення якості надання послуг по опаленню або зменшення вартості цієї послуги. Дякую.
В. Гройсман
Шановна Наталіє, дякую і Вам!