Попереднє питання
алекс
Шановний, Володимир Борисович, прошу Вашої допомоги, або поради в вирішенні такого питання - я приватний підприємець і арендую приміщення, для свого бізнесу, в міської школи. Приміщення призначене для складу, а розрахунок за опалення мені призначають, як для школи, наприклад - учбового класу, і рахунки великі, що зовсім не відповідає якості наданих послуг. Підкажіть куди звернутися за перерахунком, якщо за умовами угоди про аренду - розрахунок проводиться від загальної площі школи, згідно показників лічильника. Дякую.
В. Гройсман
Шановний Алексе! За інформацією, наданою мені департаментом освіти, відповідно до договору на сплату комунальних послуг та експлуатаційних витрат за орендоване приміщення, що укладений між Вами та ЗОШ №18, орендар сплачує витрати згідно калькуляції пропорційно до займаної площі та фактичних видатків закладу за місяць. При цьому, договором не обумовлено зменшення відшкодування суми витрат орендарю в зв’язку із наданням йому неякісних послуг. Такі умови, відповідно до чинного законодавства, можуть передбачатися лише при укладанні орендарем договору про надання послуг із теплопостачання напряму із теплопостачальною організацією та при відсутності вузла обліку теплової енергії. При наявності вузла обліку споживач повинен сплачувати за фактично спожиті Гкал. відповідно до показників лічильника. Оскільки ЗОШ №18 обладнана вузлом обліку теплової енергії, рахунки на оплату спожитих Вами послуг із теплопостачання виставляються із розрахунку: фактичні видатки закладу по лічильнику та приєднане теплове навантаження, поділені на опалювальну площу всіх приміщень та помножені на площу приміщення, що орендується Вами. Також, слід зазначити, що приміщення, яке Ви орендуєте, згідно інвентарної справи рахується як теплиця та є нежитловим (як і весь учбовий корпус школи). Разом із тим, дане питання можливо вирішити шляхом укладання Вами прямої угоди на отримання послуг із теплопостачання із теплопостачальною організацією та при обладнанні приміщення, що орендується, вузлом обліку. Дякую.