Тетяна
Шановний Володимире Борисовичу! Звертаюсь до Вас з наступного питання. Вчора, 30.01.12 в магазині "Коктейль плюс" (біля"Свакаро") в Магіцентрі я придбала сукню. Сукня біла зі знижкою, проте жодної інформації про неможливість обміну і повернення товару зі знижкою в даному магазині не було. І чек про купівлю мені не видали (як і іншим покупцям). Ввечері, коли вдома я розглянула сукню, виявилося, що вся підкладка в плямах. Вибачте, але здається на цій підкладці хтось їв. Сьогодні, 31.01.12 я повернулася в цей магазин, проте гроші повертати мені відмовилися навідріз і запропонували обміняти на товар з нової колекції (звісно, з доплатою в 2-3 рази більше суми, заплаченої мною за сукню, яку хочу повернути). Коли я попросила книгу скарг та пропозицій, виявилося, що вона в них відсутня. І прийняти письмову заяву від мене також відмовилися. Управління захисту прав споживачів в телефонному режимі відповіло, що гроші повинні бути повернені, проте власників даного магазину це не бентежить. Скажіть, будь-ласка, що робити в даній ситуації та як повернути мої гроші? Невже для власників цього бутіка є свої закони? Дякую.

В. Гройсман
Шановна Тетяно! За консультацією по даному питанню, радив би Вам звернутися до фахівців департаменту адміністративних послуг за телефоном 355-284. Дякую.