Попереднє питання
Микола
Добрий день, Володимир Борисович!
Маю питання: 1)Дуже прошу роз"яснити ситуацію з відміною тролейбусів14,16, 17. Я регулярно ними користуюсь, члени моєї родини теж. Залишіть їх будь ласка, бо це для нас просто катастрофа, незважаючи,що вони і так рідко їздили і лише до 16 год. У разі позитивної відповіді варто розрекламувати ці маршрути, бо люди їх вже і так забули і не користуються, бо просто не знають куди ці тролейбуси йдуть. І ще одне: як можна було замінити тролейбус№14 маршруткою???!!! А то на кінець пустили тролейбус по Фрунзе, так уже і те забирають, замість того щоб зменшити інтервал руху. Не закривайте ці маршрути, тим більше, що кажуть, ніби скоро прийдуть тролейбуси з Харкова.
2) Маю скаргу: дуже неестетично виглядає, як кондуктор тролейбуса на зупинці тролейбуса
»зал. вокзал» демонстративно стоїть в дверях тролейбуса, курить і спльовує слину, як верблюд. Це ж позор який перед гостями міста, які виходять з поїздів. Якийсь професійний етикет має бути?!(було сьогодні, 7.01.12, трол.№315 по маршруту 5, перша половина дня).
Дякую за розуміння та піклування про місто.
В. Гройсман
Шановний Миколо! У відповідності до нової схеми руху транспортне забезпечення мешканців міста, в зв\'язку з відсутністю стійких пасажиропотоків, замість вказаних Вами маршрутів тролейбусів, буде здійснюватися: замість тролейбусу № 14 \"Меморіал Визволення - Муніципальний ринок\" - автобусним маршрутом в режимі маршрутного таксі №16Б \"Водоканал - Залізничний вокзал\", (кількість автобусів на маршруті - 5) або тролейбусами № 1, 2, 3, 6, 9, 13 з подальшою пересадкою на тролейбус маршруту № 15 \"Вишенька - Муніципальний ринок\"; замість тролейбусу № 16 \"Чехова - Муніципальний ринок\" - тролейбусними маршрутами № 1, 2, 10 «Вишенька-Чехова» з подальшою пересадкою на тролейбус маршруту №15 \"Вишенька - Муніципальний ринок\"; замість тролейбусу № 17 \"Свердлова - Муніципальний ринок\" - автобусним маршрутом в режимі маршрутного таксі №22А \"Свердловський масив - Муніципальний ринок\", (кількість автобусів на маршруті - 6), або тролейбусом № 9, 11 з подальшою пересадкою на тролейбус маршруту № 15 \"Вишенька - Муніципальний ринок\". Якщо при наявності стійкого пасажиропотоку цього транспорту буде недостатньо – робоча група по впровадженню нової системи пасажирських перевезень буде розглядати питання збільшення одиниць транспорту на цьому напрямку. Разом із тим, за інформацією наданою мені керівництвом ТТУ, тролейбуси, що обслуговували маршрути №14, 16, 17, будуть переведені на маршрут № 15 \"Вишенька - Муніципальний ринок\", що позитивно відобразиться на інтервалі руху на ньому. На засіданні виконавчого комітету, яке відбулося 31 січня, нами було прийнято рішення щодо зменшення вартості тарифів з 23 лютого: на підвізних до електротранспорту маршрутах в режимі маршрутного таксі вартість проїзду складатиме 1,75 грн. Окрім того, знижено вартість проїзних квитків у транспорті ТТУ, - ціна однієї поїздки для дорослих складатиме 75 копійок (відповідно до діючих нормативів вартість місячного проїзного квитка визначається із розрахунку чотирьох поїздок на день). Таким чином, в сумі вартість поїздки для однієї людини, навіть за умови пересадки, - не перевищуватиме 2,5 грн. Окрім того, знижено і вартість проїзних квитків і для учнів, і для студентів. А для тих людей, які постійно користуються електротранспортом, мова взагалі йде про зниження вартості проїзду. Пропозиції по оптимізації транспортної мережі міста були внесені фахівцями Вінницького Національного технічного університету із врахуванням вивчення існуючого пасажиропотоку та потреби мешканців міста у транспортному забезпеченні. Ознайомитись із новою схемою руху маршрутних таксі Ви можете, перейшовши за посиланнями: http://www.vmr.gov.ua/info.aspx?langID=1&pageID=17178 , http://www.myvin.com.ua/ua/news/news_vin/events/12430.html та на сторінку обговорення http://www.myvin.com.ua/ua/consideration.html . Разом з тим, звертаю Вашу увагу на те, що упродовж трьох місяців нова система буде працювати у тестовому режимі і у разі потреби в неї можуть бути внесені зміни. Для того, щоб вибудувати максимально зручну та безпечну систему організації пасажирських перевезень, ми будемо розглядати усі пропозиції від мешканців, які будуть надходити і на сторінку обговорення (посилання наведено вище), і на «Цілодобову варту» за телефоном 15-60. Дякую. P.S. Вашу скаргу стосовно некоректної поведінки кондуктора я направив на розгляд керівництва ТТУ для відповідного реагування.