Попереднє питання
Марина
Володимире Борисовичу, звертаюся до Вас з приводу транспортної реформи. Я щиро вірю в Ваше прагнення модернізувати наше місто, оскільки за останні роки Ви зробили багато гарних та добрих справ для міста. Але ця реформа спричиняє бунт і неспокій у моїй душі. Я за те, щоб транспорт був муніципальним та підпорядковувався владі, але хочеться мати і достойну альтернативу. Та достойної альтернативи для Старого міста, нажаль, не існує... Замість маршрутів 21, 43, 56, 32 Ваша команда залишила лише два і то, незручних і непродуманих... Наприклад, замість 32 маршруту Ви пропонуєте 1А, який прямує до пл. Перемоги. Поясніть мені, чому не можна його продовжити до Зал. вокзалу? Невже це так проблематично? Це було б набагато краще... Звичайно, ви можете відповісти, що це дублює маршрут автобусу номер 1, але тоді було б доцільно або 1, або 1А продовжити до муніципального ринку, хоча б до 5-7 години вечора.
Далі маршрут 21А – це є велика проблема… Про студентів я взагалі буду мовчати, але іхати до ринку Урожай за 2,50 грн, щоб далі пересідати на ще щось? Невже 21 маршрут так дублює інші шляхи маршрутних таксі Вінниці, що спричиняє затори? Чи, наприклад, якщо це перевантажує Вишеньку, то чому б не на Барське шосе? Хоча б в якесь з цих направлень могло би бути реалізоване, на мою думку, без зайвих клопотів для міського руху. От, наприклад, маршрут 21А практично дублює маршрут автобусу 21. Чому б не продовжити рух одного з них або на Барське шосе, або на Вишеньку? І не обов’язково через центр, якщо це буде заважати руху. Я хотіла би підкреслити те, що Старе місто є в своєму роді унікальним, оскільки не має доступу ні до тролейбусів, ні до трамваїв, тобто не має ніякої альтернативи за умови відсутності колишніх маршрутів 21, 43, 56, 32. Оскільки жителі ін. районів нашого міста хоча б мають можливість зекономити і проїхатися за той же час, але за менші гроші та ще й без пересадок, то хотілося б, щоб Ви приділили більшої уваги цьому питанню.
За часів і приватних маршрутних таксі Старе місто було дещо важкодоступним районом,особливо після 9 вечора, а з проведенням реформи, то і взагалі починає нагадувати передмістя, а не район з одним із вищих навчальних закладів нашого міста, лікарнею та Центром матері та дитини.
Я звичайно не буду нагадувати Вам про те, що завдяки даній реформі люди в день будуть втрачати в 2 рази більше часу і грошей, ніж зазвичай, а тим більше, що в сучасному світі час – це і є гроші; а також про нерви, які будуть псуватися у громадян нашого міста на так званих розв’язках, оскільки я вже можу собі уявити натовп людей впродовж з 8 до 10 ранку, та з 5 до 7 вечора, які будуть намагатися потрапити чи на роботу, чи додому і причому як можна скоріше, оскільки вони вже й так втратили масу часу добираючись до чергової розв'язки.
Але я вірю в те, що усі проблеми можна вирішити, а також в те, що Ви не залишете дані проблеми поза увагою.
Щиро вдячна Вам за увагу та надіюся відчути Вашу відповідь у Ваших конкретних діях.
В. Гройсман
Шановна Марино! Достойною альтернативою для Старого міста будуть 5 маршрутів муніципальних автобусів («Залізничний вокзал – Педучилище», «Залізничний вокзал – пл. Шкільна», «вул. Примакова – Пирогово», «Муніципальний ринок – Будинок відпочинку», «Педучилище – вул. Пирогова»; загалом буде задіяно у перевезеннях 10 великих автобусів). Що стосується маршруток, які працюватимуть на Старому місті, то це будуть маршрути 1А («пл. Перемоги – Педучилище»), №2А («площа Перемоги – Примакова»), №2Б («пл. Шкільна - ВПЗ»), №7А («Примакова – ринок «Урожай»); №14А («пл. Перемоги – Будинок відпочинку»), №21А («Педучилище – ринок «Урожай»). Загалом – 34 автобуса в режимі маршрутного таксі. На засіданні виконавчого комітету, яке відбулося 31 січня, нами було прийнято рішення щодо зменшення вартості тарифів з 23 лютого: на підвізних до електротранспорту маршрутах в режимі маршрутного таксі вартість проїзду складатиме 1,75 грн.. Окрім того, знижено вартість проїзних квитків у транспорті ТТУ, - ціна однієї поїздки для дорослих складатиме 75 копійок (відповідно до діючих нормативів вартість місячного проїзного квитка визначається із розрахунку чотирьох поїздок на день). Таким чином, в сумі вартість поїздки для однієї людини, навіть за умови пересадки, - не перевищуватиме 2,5 грн. Окрім того, знижено і вартість проїзних квитків і для учнів, і для студентів. А для тих людей, які постійно користуються електротранспортом, мова взагалі йде про зниження вартості проїзду. Пропозиції по оптимізації транспортної мережі міста були внесені фахівцями Вінницького Національного технічного університету із врахуванням вивчення існуючого пасажиропотоку та потреби мешканців міста у транспортному забезпеченні. Ознайомитись із новою схемою руху маршрутних таксі Ви можете, перейшовши за посиланнями: http://www.vmr.gov.ua/info.aspx?langID=1&pageID=17178 , http://www.myvin.com.ua/ua/news/news_vin/events/12430.html та на сторінку обговорення http://www.myvin.com.ua/ua/consideration.html . Разом з тим, звертаю Вашу увагу на те, що упродовж трьох місяців нова система буде працювати у тестовому режимі і у разі потреби в неї можуть бути внесені зміни. Для того, щоб вибудувати максимально зручну та безпечну систему організації пасажирських перевезень, ми будемо розглядати усі пропозиції від мешканців, які будуть надходити і на сторінку обговорення (посилання наведено вище), і на «Цілодобову варту» за телефоном 15-60. Дякую.