Споживач послуг
Шановний Володимире Борисовичу! Після перегляду программи "Ревізор" на "Новому каналі", хочу поставити наступне питання: - чи не потрібно головному лікарю міської саніпедемстанції проаналізувати ефективність роботи своєї служби та зробити відповідні висновки. Огляд проводився тільки в престижних закладах. А скільки кафе типу "Вогик" та генделик оменули стороною. В деяких туалети взагалі відсутні і немає навіть де помити руки. Щоб не бути пустословним, це таж сама "Пиріжкова"в центрі міста.

В. Гройсман
Шановний Споживач! Погоджуюсь із Вами в тому, що в питанні надання послуг та якісного сервісу заклади (в тому числі і сфери громадського харчування) – не допрацьовують. Цей процес непростий і довгий. За моїм дорученням департамент адміністративних послуг та відділ сім’ї, молоді та туризму розробляють програму заходів для покращення ситуації. В тому числі, думаю, будуть залучатись й інші служби і, зокрема, ми будемо звертатись до СЕС з цими пропозиціями. Дякую.