Victor P
Доброго дня, Володимире Борисовичу! Новий графік руху громадського транспорту, зокрема трамваїв, приємно вразив - так тримати! Не піддавайтесь на дії "маршрутних лобі", переважна більшість городян усвідомлюють важливість започаткованого курсу і підтримує його. Тепер до питання. Доволі часто, добираючись на роботу, коли біля зупинки трамваю я бачив трамвай потрібного номеру, що від’їжджає, я сідав на маршрутку, бо знав, що наступний трамвай буде лише за 10-12 хвилин. Однак сьогодні залишився чекати наступного (заради цікавості, адже знаю, що діє новий розклад руху), але декілька людей з зупинки все ж пішли на маршрутку. В зв’язку з цим, я вважаю, що варто було б провести PR-компанію з популяризації громадського транспорту. Більш широко проінформувати городян, як змінились інтервали руху і пропагувати ідею, що міський транспорт надійний, екологічно безпечний та ін. Можливо варто відзняти рекламні ролики для телебачення та встановити кілька банерів зі салоганами типу "Громадському транспорту можна довіряти". Тоді ТТУ переманить пасажирів, яким не принципово чим добиратись, але які не обізнані про нововведення у русі громадського транспорту. P.s. Особливістю автобусних перевезень у містах Ізраїлю є відсутність світлофорів по маршруту слідування і пріоритетність автобуса перед іншими транспортними засобами на прилеглих дорогах, тому автобусом часто буває добратись швидше, ніж автомобілем. Чи розглядається можливість організації кругового руху на перехрестях вул. Келецька, Хмельницьке шосе та можливо інших, для пришвидшення руху громадського транспорту?

В. Гройсман
Шановний Вікторе! На мою думку, потрібен деякий час для того, щоб люди призвичаїлись до нової системи перевезень та до підходу, котрий закладається у цю систему: громадський транспорт стає основним, а маршрутні таксі – додатковим видом транспорту, який працює в єдиній мережі із комунальним транспортом. Протягом трьох місяців, поки нова система буде працювати у тестовому режимі, буде постійно проводитись моніторинг пасажиропотоків, інтервалів та графіків руху для того, щоб цю систему максимально адаптувати для пасажирів. Стосовно інформування та обізнаності городян у нововведеннях, то, можливо, Ви бачили, що на основних перехрестях та зупинках працювали інформаційні пункти, де волонтери орієнтували людей щодо нової системи руху та роздавали друковані схеми. Окрім того, ці схеми роздавались через ЖЕКи, квартальні комітети, заклади освіти, охорони здоров’я та магазини. Загальний тираж складає 200 тисяч примірників. Стосовно підвищення експлуатаційної швидкості електротранспорту, то робочою групою, яка займається впровадженням нової системи перевезень, зараз напрацьовуються пропозиції щодо вирішення цього питання. Дякую.