Попереднє питання
Вітюк Анна
Доброго дня, шановний Володимире Борисовичу, звертається до Вас випускниця Вінницького національного технічного університету. Ваша активна діяльність, зокрема зацікавленість у науковій роботі студентів, не залишає байдужих, тому вирішила звернутись до Вас з проханням. Так сталося, що в листопаді 2011 року я закінчила наукову магістратуру згаданого університету за напрямкомм "Менеджмент зовнішньоекономічних відносин" і вступала до аспірантури, однак людина яка має 10 публікацій в фахових наукових виданнях, з яких 8 входять до переліку ВАК не змогла вступити до аспірантури згаданого ВУЗу. Мої безкінечні пошуки роботи не приносять результату, тому звертаюся до Вас з проханням допомогти знайти роботу у Вінниці, адже ігнорування державою людей, які бажають працювати на благо України примушує їх залишати державу чого б не хотілося. Нажаль стати на облік у центр зайнятості не можу, оскільки 4 роки навчалася за контрактом, а на 5 курс була переведена на державне замовлення, тому моє працевлаштування має забезпечити університет, який цього зробити не може. Надсилаю своє резюме (нажаль файли word не розміщуються) і щиро надіюся на Вашу допомогу. Завчасно вдячна.
Вітюк Анна Валеріївна
Домашня адреса: вул. В.Інтернаціоналістів 5, м. Вінниця
Контактний телефон: 096-11-70-424 (моб.)
Електронна адреса (e-mail): [email protected]
Дата народження: 30 січня 1989 року
Громадянство: українське
Сімейний стан: неодружена, дітей немає.
Освіта: повна вища, закінчила Інститут магістратури, аспірантури та докторантури Вінницького національного технічного університету, спеціальність «Менеджмент організацій», здобувач наукового ступеня кандидата економічних наук.
Трудовий досвід:
липень 2006 р. – Пожежно-страхова компанія, інспектор – перевірка документів.
травень-червень 2008 р. – ПП «Щепковський», помічник головного бухгалтера – заповнення бухгалтерських документів, нарахування заробітної плати, виконання дрібних доручень.
Професійні навички та знання: Windows, MS Office, Internet, “1:C Бухгалтерия”.
Сертифікати:
1. Свідоцтво про призначення кваліфікаційного рівня з професії «Обліковець (реєстрація бухгалтерських даних)».
2. Свідоцтво про поглиблене вивчення англійської мови на рівні перекладача та виконання і захист бакалаврської дипломної роботи англійською мовою.
3. Диплом магістра за напрямком підготовки “Менеджмент організацій”.
Знання мов: вільне володіння англійською та російською мовами.
Додаткова інформація:
1. Є автором 10-х наукових праць друкованих у фахових виданнях України.
2. Робота у Всеукраїнській науково-практичній конференції.
3. Основні якості - комунікабельність, ініціативність, амбітність, відповідальність, рішучість, здатність до навчання.
4.02.2012р.
В. Гройсман
Шановна Анно! Прийняття осіб на службу в органи місцевого самоврядування відповідно до законодавства здійснюється винятково на конкурсній основі. Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад в департаментах та відділах міської ради публікуються в пресі («Вінницька газета») та розміщуються на офіційному сайті міської ради. Крім того, на сайті міської ради в розділі «Кадровий резерв» Ви можете заповнити анкету кандидата та надіслати її для внесення Ваших даних в базу даних кандидатів на вакантні посади. Додаткову інформацію щодо документів, які необхідно подати для участі у конкурсі, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можете отримати в департаменті кадрової політики міської ради (телефон 59-50-83). Дякую.