Попереднє питання
Любов
Шановний Володимир Борисович! Скажіть, будь ласка, чому на старе місто добратися гірше, ніж в будь-яке село, в яке ходять автобуси згідно графіку і є розклад їх роботи.
Автобус № 21 Лікарня Пирогова - Педучилище. Рейсу в 07.32 не було, натомість в 07.35 він вже був на старому місті, на площі Калініна. Ввечері теж 16.06 з Педучилища рейсу немає. На кінцевій зупинці лік. Пирогова немає розкладу руху, телефоную на 15-60, кажуть інтервал руху 60 хвилин, а коли їх починати рахувати, ні часу відправлення ні інтервалу на зупинках немає. Питаю: чим добиратися з лікарні Пирогова на старе місто, відповідь: ну, підстраюйтеся. Кому потрібна така реформа? І ще: трамвай маршруту №4, № трамваю 319 закриває двері, коли люди ще заходять. Мені вчора причинило ногу, сьогодні люди ще на підніжках, двері вже закриваються. А з приводу старого міста це несерйозно- позбавляти людей, які там мешкають або добираються туди на роботу, можливості нормально добиратися. Ми будемо бастувати. І ще. Коли йти від зупинки автобуса до лікарні Центр матері і дитини, така дорога, ніби під час війни траншеї, невже не можна розчистити, там же ходять вагітні, матері з хворими дітьми, діти в дитячий садочок, а дорога жахлива. Дякую за поніманіє наших проблем.
В. Гройсман
Шановна Любове! Дякую Вам за інформацію – я направив Ваше звернення на розгляд робочої групи, у склад якої входять представники Вінницького Національного технічного університету, департаменту енергетики транспорту та зв’язку, квартальних комітетів, ДАІ, ТТУ та безпосередньо приватних перевізників. Нова схема руху транспорту, яка працює з 23-го лютого, упродовж трьох місяців буде працювати у тестовому режимі і у разі потреби в неї можуть бути внесені зміни. Для того, щоб вибудувати максимально зручну та безпечну систему організації пасажирських перевезень, ми будемо розглядати усі пропозиції від мешканців, які будуть надходити і на сторінку обговорення сторінку обговорення http://www.myvin.com.ua/ua/consideration.html. і на «Цілодобову варту» за телефоном 15-60. Дякую за Вашу точку зору та прошу із розумінням віднестися до тимчасових незручностей. P.S. Стосовно снігу - мене також не влаштовувала якість прибирання від снігу тротуарів та прибудинкових територій в окремих мікрорайонах. Я звернув на це увагу департаменту міського господарства та благоустрою, після чого ситуація була виправлена. Якщо Ви відчуваєте незручності від неякісної роботи комунальних служб, знову ж таки, повідомляйте нам про це за телефоном «Цілодобової варти» 15-60. Дякую Вам за сигнал.