Попереднє питання
Вероника
Доброго дня, шановний Володимире Борисовичу! Заздалегідь прошу вибачення за те, що забираю Ваш час.
У службових справах двічі або тричі на тиждень змушена користуватись маршрутним таксі за № 34 "Вокзал-Барське шосе". Я і раніше не була задоволена якістю обслуговування цих перевізників, але ті обставини, при яких я їхала цим маршрутом сьогодні, змусили мене звернутись до Вас. Зайшовши до автобуса "Богдан" АВ 5753, я одразу ж сіла на переднє сидіння і запропонувала гроші за проїзд (5 грн.). Водій в цей час говорив по мобільному телефону, а кондуктор, повертаючи мені здачу, одночасно пояснювала ще одному пасажиру, як доїхати до вулиці Соборної, замість відміненого маршруту № 35. Потім вона пішла по салону, збираючи гроші з людей. Повертаючись, вона підійшла до мене і знову почала вимагати у мене гроші за проїзд, на що я відповіла, що вже розрахувалась. І тоді все почалось... Що мене тут не було, що я гроші не давала і що вона взагалі мене тут не бачила, і грошей моїх також. Пасажири, які сиділи поруч, почали мене підтримувати, говорили, що бачили, як я розраховувалась, але довести не можна було нічого, тому що квитки в маршрутних таксі не видають, кондуктори просто збирають гроші з рук в руки. Закінчилось тим, що проїхавши дві зупинки, мене з ганьбою висадили біля Центрального ринку, адже платити вдруге я навідріз відмовилась. Далі я змушена була йти пішки до Будинку офіцерів, там пересідати на трамвай № 4, теж платити за проїзд. Дісталась до місця призначення із запізненням, із зіпсованим настроєм, але з впевненістю в тому, що дуже вчасно розпочато транспортну реформу.
Прошу Вашого втручання в ситуацію щодо такої хамської поведінки людей, які повинні дбати про комфортні перевезення пасажирів, а не навпаки. Адже, на моєму місці могла бути людина з іншого міста, і, навіть, з іншої держави. Все це не на користь іміджу нашого міста, тому що із залізничного вокзалу починає складатись думка про місто в цілому. Також прошу вашого сприяння щодо обов'язкової видачі квитків в маршрутних таксі для подальшого запобігання виникненню подібних ситуацій. Ми, пасажири, теж можемо звинуватити цих "горе-перевізників" у нечесності. Адже, немає квитків - немає і обліку доходів.
Дякую за розуміння і за підтримку.
В. Гройсман
Шановна Вікторіє! Насамперед, мені дуже шкода, що так сталося. Я доручив фахівцям департаменту енергетики, транспорту та зв\'язку провести відповідну роз\'яснювальну роботу із власником вказаного Вами маршрутного таксі. Разом із тим, для більш оперативного вирішення аналогічних проблемних ситуацій, радив би Вам звертатися у відділ оперативного реагування \"Цілодобова варта\" за телефоном 15-60. Дякую. P.S. Нова система перевезень, в яку інтегровані громадський транспорт та маршрутні таксі (їх Ви можете відрізнити по спеціальних логотипах), - дозволить в тому числі викорінити і це явище. А щодо квитків, то в подальшій перспективі ми плануємо запровадити єдиний електронний квиток на всі види транспорту.