Людмила
Доброго дня, шановні відписувачі на листи для мера! Таке враження, що Ви всі відповіді друкуєте під копірку - Ви думаєте, що люди не вміють читати інші запитання та відповіді? Чи так ПОПУЛЯРНО розписуєте, тому що громадяни міста не розумні? Не думайте так про людей , ви цим людей ображаєте. У нас в місті є дві реформи, які стосуються простих громадян. Ось за них я і хочу Вам, міська влада, ПОДЯКУВАТИ!!!!!! ДЯКУЮ! За чудову медичну реформу, за те, що лікарня яка обслуговує мій район (колишня - 2, тепер - 7 – на Київській), наполовину розпродана. Так, тепер тут дуже гарно, але простим мешканцям знайти в ній потрібних лікарів дуже важко. Дякую за те, що ми живемо в місті, яке не думає про виконання Конституційних прав громадян – про безкоштовну медичну допомогу, наприклад. У простих громадян «не сильних міста цього», повинно бути альтернативне право – обрати платний кабінет лікаря чи безкоштовний, а нам не залишили такого права – кабінет КАРДІОЛОГА в нашій лікарні, до якого звертаються люди не з радості і не від великих статків тепер перейшов на госпрозрахунок – тобто тепер він платний!!! Багаті все одно лікуються в дорогих приватних, часто закордонних, клініках , а бідним навіщо лікуватися – вони повинні, як клас вимерти. А на Старому місті тепер дві лікарні – бідні працівники в цих лікарнях вже втомилися всім розповідати, що вам у 3 лікарню пройти так-то і так-то, а Вам у 4 – так і так. У нас все для народа, все для людей!!! - «Ходянина» продовжує життя – будете багато ходити – довше житимете – до лікарів сенсу не буде звертатися!!! – Дякую вас за турботу про нас! Дякую за те, щоб добратися до лікарні на Старому місті ми повинні їхати двома транспортами, хоча одним значно простіше, дешевше – економічно вигідніше для простих громадян, але у Вас є розрахунки дипломованих спеціалістів – Вам видніше ось тепер Ви навіюєте, нам простим пасажирам, що Ви праві. Ось так плавно ми перейшли до другої реформи нашого міста, за яку я теж хочу Вам подякувати! Дякую! За те, що раніше у нас був вибір - добратися на роботу за 15 хвилин на тролейбусі №14 за 1.25, або на маршрутному таксі №69 за 2.50, а тепер є лише один транспорт – маршрутка №16-б, проїзд 2.50. Дякую, що не залишаєте людям вибору! Дякую, що за минулий тиждень я двічі запізнилася на роботу, чому? Тому що зір маю поганий - мені не видно номера маршрутки 16-а чи 16-, а вони їдуть у різні напрямки! (кому заважали № 41 чи №69). Поки роздивилася букву – маршрутка поїхала – змушена була їхати за Вашою порадою з пересадками: в тролейбусі потім в трамваї - 40 хвилин - Дякую Вам за слушні поради! Дякую Вам за те що в п’ятницю під дощем і градом стояла на місті для зупинки транспорту без парасольки(забула вдома), а зупинки ж немає! Я знаю ви дасте мені пораду: носіть парасольку, а зупинки потерпіть, зараз перехідний період – зробимо. А тролейбуси як їздили парами, так і їздять!!! (до одного з моїх попередніх листів) Наша влада зменшила кількість громадського транспорту, а може треба було посилити контроль за тим, що існував? А що змінилося? Ті водії, які кермували маршрутками, ті й кермують (лише деяких замінили) – правила, як порушували, так і порушують – водії говорять: Маршрутник чи таксист – це не професія, а стан душі. Мене поки що торкнулися дві проблеми – медицина і транспорт - вони мені БОЛЯТЬ, тому й пишу ВАМ, шановні, «Мерські писарі» - можу довго ще викладати свої проблеми, але ж Вам потрібно ще чиїсь листи почитати – яка ж у вас важка праця!!! У мене ще лише одне запитання: Який відсоток листів доходить до Володимира Борисовича? З повагою до Вас, Вашої праці, з вдячністю до міських властей мешканка міста Вінниця.

В. Гройсман
Шановна Людмило! Усі листи до мене надходять в повному об’ємі, інакше не було би сенсу створювати цю сторінку спілкування, яка діє вже більше п’яти років. Стосовно Ваших питань, то як я Вам вже і говорив, реорганізація закладів охорони здоров’я міста не є нашою примхою – це вимога ухваленого закону про реформування медицини у пілотних регіонах. Що стосується транспорту, то діючі маршрути, інтервали та графіки руху громадського транспорту розроблені з врахуванням існуючих пасажиропотоків. Щодня робочою групою з оптимізації транспортної мережі міста проводиться моніторинг роботи транспорту і там, де потрібно, вносяться корективи. Але сам підхід змінюватись не буде: основним видом перевезень є комунальний транспорт ТТУ, маршрутні таксі – додатковим. Хотів би також звернути увагу на те, що водії ТТУ не можуть «розганятись» на маршрутах, щоб не наражати пасажирів на небезпеку. Якщо Ви бачите, що водії комунального транспорту або маршрутних таксі порушують правила дорожнього руху, телефонуйте, будь-ласка, на 15-60. Дякую.