Микола
Повністю підтримую Людмилу(№3902).До речі,Ви знаєте, що не менш70 тільки моїх знайомих"вдячні"Вам за відміну тролейбусів14,16,17(сподіваюсь,не потрібен перелік прізвищ з підписами)!Дякую, що подумали про людей! А скільки людей не мають ще Інтернету, не знають про цей сайт, не мають часу, бояться звернутись сюди і т.п.!? Вони теж хочуть, щоб ці маршрути були!А то трол.№1, 6а, 7 вирішили "вбити" маршруткою 20, тролейбуси14, 17(яких вже немає)-відповідно м.т. 16б і 22(хоч вона не повністю співпадає). І це не дубляж? Не смішіть моїх п*ят, вони і так червоні. Мало того, то ще й на Аграрний ун-т, Сабарів, Фрунзе вечорами нема транспорту! Я проти повернення маршруток, але ж треба пустити міський транспорт! Дуже добре, що трохи приструнили маршрутчиків, але закінчіть справу, як має бути! А цей автобус по 2-50 - просто блюзнірство! Дякую все-таки, що є можливість звернутись із питанням!

В. Гройсман
Шановний Миколо, як я Вам уже відповів, маршрути транспорту (і в тому числі тролейбусів), їх розклад роботи та інтенсивність руху, розроблені із врахуванням існуючого пасажиропотоку. Відповідно до нової системи організації пасажирських перевезень маршрутні таксі здебільшого працюють в режимі коротких підвізних маршрутів. «Довгі» маршрути маршрутних таксі (а таких лише декілька) є там, де є лише один вид електротранспорту. Водночас ми вивчаємо можливі варіанти збільшення кількості рухомого складу комунального транспорту на лініях. Я направив всі внесені Вами пропозиції на розгляд робочої групи, яка займається впровадженням нової системи перевезень. Дякую за небайдужість.