Роман
Доброго дня! На провулку Бучми, щотижня з регулярною періодичністю відбуваються відключення електроенергії. Чергові працівники МЕМ пояснюють це щоразу по-різному: проблеми на лінії, несправність трансформатора та інше. Восени на протязі двох місяців були щоденні відключення електроенергії і була повністю замінена лінія, обіцяли що проблем з електропостачанням не буде, але це абсолютно нічого не вирішило. Скажіть, будь-ласка, для чого була замінена ця лінія, якщо її заміна не вирішила проблем, що були раніше. Відключення електроенергії, конкретно у моєму будинку, спричиняє відсутність води ( у нашому районі відсутнє центрацізоване водопостачання) і теплопостачання ( котел з електричною автоматикою). Ким це контролюється і хто за це відповідає? До кого конкретно мені звертатись у випадку відключення? Дякую за відповідь.

В. Гройсман
Шановний Романе! За інформацією МЕМ, у ті, коли у Вас відбувались відключення електроенергії, працівниками цього підприємства проводились планові ремонтні роботи по реконструкції повітряної лінії 0,4 кВт, які були призупинені з настанням холодів у минулому році, та мають продовжитись до остаточного завершення, а також мали місце аварійні вимкнення у зв’язку з ускладненням погодних умов. P.S. У разі, якщо Ви відчуваєте незручності від роботи Вінницьких міських електричних мереж, повідомляйте про це за телефоном 15-60 (диспетчерська служба \"Цілодобова варта\"), або безпосередньо диспетчерам МЕМ за тел. 68-28-32; 53-60-66. Дякую.