Сергій
Доброго ранку. Ми живемо на вул. Збишко, 17. У нас проблема із розрахунками за опалення. На будинку встановлений лічильник і ми оплачуємо (згідно договору) отримані кілокалорії. Нам же під виглядом двоставкового тарифу нараховують за іншим тарифом (за площу) додаткову плату. Згідно чинного законодавства ніхто не може вимагати плату за послугу більш ніж один раз. Наш будинок таким чином за рік переплачує зайвих 100 тис. грн. (приблизно). Але це не одна проблема. Інша в тому, що держава виділяє субсидію. І бюджетні кошти йдуть на незаконно нараховані сплати. Вибачайте, що звертаємось до вас. І дякую за Вашу увагу.

В. Гройсман
Шановний Сергію, нарахування за послуги по опаленню Вашого будинку здійснюється за двоставковим тарифом. Що стосується двоставкового тарифу, то це є система сплати за спожите тепло, що передбачає розділення розрахунків на дві складові – умовно-постійну (абонентську плату), яка сплачується щомісяця протягом року, та умовно-змінну, що сплачується щомісячно тільки протягом опалювального сезону. Іншими словами, та сума, яку жителі раніше платили за послуги тепломережі в опалювальний сезон, – тепер розділена на 12 місяців (свого роду – розстрочка). В той же час, з метою додаткового соціального захисту тих громадян, які мають право на субсидії в опалювальний період, кілька років тому нами було прийнято рішення про введення Муніципальної пільги у розмірі абонентської плати в літній період. Детальніше про те, як оформити Муніципальну пільгу, Ви можете дізнатися у відділі соціального захисту населення за місцем проживання. Дякую.