Сергій
Шановний Пане Володимире!!! Звертаємося до вас ми – пасажири поїзда 667/668 Вінниця-Гайворон. Вже звертались до Вас восени. Особисто мені з вичерпною інформацією Ви допомогли. Тепер усе серйозніше. Тепер знову ці дурні проблеми, створені штучно, доймають. Допоможіть, будь ласка, не закрити наш поїзд!!!! Скільки вже можна?????? Досить того, що він і так ходив лиш на вихідні. Потім зняли – залишилось двічі на тиждень: в п’ятницю і в неділю. Якщо повністю відмінять, то чим тоді нам їздити додому вже??? Замість того, щоб господарювати інтенсивно роблять це тупо та екстенсивно: на Паску їхала сила-силенна пасажирів. Білети розкупили ще до вечора середи. В четвер вранці я не зміг уже взяти білетів. І таких як я було дуже багато. Питання: чому не додати вагон на Великодні вихідні? Заробили за 1 рейс місячну норму. Ні!!! Навіщо робити людям добре? Краще сказати, що поїзд нерентабельний та зняти його зовсім. Дисципліну тримають таку, що бояться всі: без білета не беруть і т.д. Тому ми і таких як ми ще надцять душ і не пішли на поїзд, а одразу на автовокзал понесли гроші від залізниці!!! А хотіли ми їхати поїздом однозначно…. Питання 2! Чому не подумати про додаткові рейси на свята??? На Великдень їхали на Вінницю всі ж студенти одночасно – то дайте поїзд в ніч на вівторок – було б зручно і нам, і вам. Ні!!! Навіщо? Заробили натомість маршрутчики та автобусники. Бо їхали ми всі все одно. Зараз на травневі свята: в багатьох субота робоча чи навчальна, на четвер всі їхатимуть знову… Нема і кому подумати як логічно краще б зробити: щоб і люди їхали, і поїзду заробіток. Вчора (в суботу 28.04), після роботи їхав, звісно, маршруткою. Всі пасажири поїзда були на автовокзалі. Маршрутки тріщали. А поїзда нема !!!!! Ніколи не подумють заздалегідь про якісь нормальні зміни чи додаткові рейси. Хоча раз таке і було: сьогодні їхати додому, взяли білети на маршрутки, а поїзд щойно перед невиїздом повідомляє про додатковий рейс. Хто ним поїхав??? Ніхто!!! Питання 3. Так. Їздить багато студентів. Але аж тепер – аж через 5 років!!! (як колись) після того як легковажно розтратили пасажирів пересадками на Христинівський (який вічно ходив пустим бо ж всі їдуть від Зятковець до Гайворона далі) – почало їздити знову! багато пасажирів не лише студентів, а й дорослих – саме заробили б. Так Ніііііі! Треба на зле людям!!!! Питання 4. Далеко не будемо йти, скажу про себе особисто. З нашої сім’ї щотижня їздить 4 пасажири (я з дружиною та сестра з чоловіком). Щотижня ми витрачали на дорогу додому/на Вінницю 82 грн. Після підняття цін на білети нам обходяться – 93 грн. За місяць – майже 400 !!! Люди добрі!!! Це з однієї сім’ї! Автобусом ми не наїздимось. Бо цифра 400 з ціною квитка маршрутки в одну сторону 55 грн перетвориться на 1680!!! А це, для прикладу, вся моя місячна зарплата! В ЗОШ молодий спеціаліст стільки і заробляє. Питання 5. Обслуговування цього поїзда не дороге, бо його і не обслуговують: то у вагона немає світла, то в пасажирському туалеті йде дощ в будь-яку пору року чи доби, а туалет провідників заклинило – мусимо бігати в сусідній вагон, якщо і його не спіткало якесь лихо…. Що заважає наш єдиний доступний карману спосіб дістатися додому? Хай собі їздить, не чіпайте нас. Пане Володимире, допоможіть, будь ласка, вплинути на злі дії по відношенню до нас. Будь ласка! Не знімайте наш поїзд!!!!!

В. Гройсман
Шановний Сергію, на превеликий жаль, вирішення порушеного Вами питання виходить за межі повноважень Вінницької міської ради. Що стосується скорочення кількості поїздів, я думаю, що питання не стільки в транспортному забезпеченні вказаного Вами напряму, скільки в оптимізації всієї системи залізничних сполучень, яку проводить «Укрзалізніця». P.S. Я направлю Ваше звернення із супроводжуючим листом за моїм підписом на розгляд керівництву Південно-Західної залізниці. Дякую.