Попереднє питання
Ольга
Доброго дня, Володимир Борисович! Знаю, що у Вас дуже багато справ з якими справляєтесь бездоганно і якісно. Але хотіла б Вам "Поскаржитись", днями заходячи в магазин "Айзберг", що на вул. Некрасова, мене в прямому сенсі вигнали з магазину за те, що я прийшла подивитись-прицінитись на дублянки. Мине зміряли з ніг на голову і сказали, що не має тут чого мені дивитись тут "не музей". На слова, чому продавчиня зі мною так розмовляє, мені сказали, у " Вас є гроші, Ви будете, щось купувати, я сказала, що прицінююсь, а мені у відповідь виходьте з магазину якщо не будете отоварюватись. Це при тому всьому, що я нічого там не міряла взагалі.
Володимир Борисович, я Вас дуже поважаю як людину яка з доброю душею і хорошими намірами робить усі починаючі справи,і як керівника, який держить усе місто в міцному кулаці. Скажіть будь-ласка, для майбутнього якщо я, чи мої друзі потраплять у якусь ситуацію не приємну, гаряча лінія, що у Вас у виконкомі допомагає у вирішенню питань? І як можливо боротися з такою "безвідповідальною" поведінкою людей?
В. Гройсман
Шановна Ольго, найкращим способом боротися з такою поведінкою продавців, на мою думку, буде просто ігнорувати їхній заклад та радити всім своїм знайомим вчиняти так само. Стосовно \"гарячої лінії\", Ви можете звернутися на неї за телефоном 15-60. Дякую. P.S. Більше того, думаю у більшості людей, які прочитають це повідомлення на сайті, також відпаде бажання заходити у цей заклад.