Лена
Доброго дня, Володимире Борисовичу! 1)Дякую Вам за транспортну реформу, адже вона стала запорукою нормального розвитку комунального транспорту!Цілковито поділяю дану ідею! Хочу, якщо можливо, дізнатися таку інформацію: на який термін укладено договори з перевізниками нових ліній маршрутного таксі? Чи це буде вирішено після закінчення тестового періоду? 2) До мене дійшли чутки про створення трам. лінії по Коцюбинського мимо Ц. ринку! Причому у вкрай швидкі темпи. Чи є ця інформація відповідною дійсності і що ще відомо з даного приводу? 3) Чи можливо створення більш оперативного інформування пасажирів ТТУ про зміни в розкладі, бо нас, пасажири? Так, я знаю про відповідний сайт, де є розкладиів, які вивчили розклад "свого" маршрутна пам*ять або носять щодня його в кишені, кілька тисяч! А про те, що, наприклад, атобус №11 у вихідні ходить до вечора, а №7 почав ходити у вихідні(за що велика вдячність, до речі, бо дуже зручно стало тепер), ми дізнаємося випадково! Тобто можна було б запровадити якусь певну систему інформаційних оголошень.(сприймайте це не як скаргу, а як доброзичливу пропозицію - бо впринципі і так зроблено багато, за що не можна не подякувати). Також чи не йшла мова про перегляд руху транспорту у вечірній час в зв*язку з фонтаном Рошен? Наприклад, продовжити курсування тролейбуса №15, 12, до 21.30, бо люди не встигають ні з театру, ні з фонтану, ні з вечірніх поїздів, якими повертаються з Києва і т.п.(Це не тільки моя думка, багато хто мене підтримає, можливо, навіть були уже такі звернення) І знову-таки, щоб люди ЗНАЛИ, інакше не стануть спеціально чекати... 4)Ще хочу повідомити одну тонку річ, яка мабуть не відома навіть робочій групі по моніторингу пас. потоків! Бо це відомо в основному нам, пасажирам і більше нікому. Основний контингент пасажирів 15-го тролейбуса - не відвідувачі мун. ринку!!! А в основному пільговики(і в меншій мірі платні пасажири), які їдуть з електрички чи Привокзального базару трамваєм з пересадкою на тролейбус і до якоїсь із зупинок вул. Фрунзе(хто на яку).Я теж так їжджу і вже знаю візуально людей, які теж так добираються. Так, наприклад, людина може вийти з електропоїзда, яким їздить [майже] щоденно чи регулярно чи як там і постійно чекати хвилин двадцять на мун ринку.При чому не одна людина, а більше десятка щоразу! Тут розклад ні до чого, якщо фізично не встигаєш на попередній рейс на 2-3 хв. Тому варто більш-менш узгодити,зробити оптимальний "проміжок", за який люди встигатимуть! може це і занадто вибаглива пропозиція, але я добре відчуваю дану проблему. Дякую за Вашу чуйність, уважність до людей і взагалі що у нас є такий чудовий мер!

В. Гройсман
Шановна Олено, насамперед дякую Вам за підтримку та розуміння нововведень. Щодо терміну, на який укладено договори із перевізниками, що працюють за новою схемою, то він складає 3 місяці, протягом яких здійснюватиметься постійний моніторинг транспортного забезпечення мешканців міста. Стосовно чуток про трамвайну лінію, то зараз ми відпрацьовуємо та розглядаємо ряд нових рішень щодо покращення роботи муніципальної транспортної системи міста. Але говорити щось конкретно поки що передчасно. Що стосується більш оперативного інформування мешканців про зміни у розкладі руху транспорту - слушна пропозиція, я доручив керівництву ТТУ її вивчити та внести пропозиції по її запровадженню. Щодо внесених Вами пропозицій по перегляду зміни режимів роботи та розкладів руху на маршрутах - я направив їх на розгляд робочої групи, що займається впровадженням транспортної реформи на території міста. Дякую Вам за небайдужість.