Юджин
Володимир Борисович, наша сім’я проживає по вул. Київській, будинок №58. В нашому будинку вже три дні відсутній газ — відрізала газова служба. Пояснюють це тим, що в будинку забагато порушень по експлуатації (труби до колонок, гофри тощо). Робітники служби сказали, що не включать газ поки всі не усунуть порушення. В нашому під’їзді в одній із квартир вже дуже довго не можуть знайти власника квартири. Ніби є координати його мами, але знайти її теж не можуть. Здається — це замкнуте коло. Пишу вам це звернення, так як нас більше турбує навіть не відсутня можливість щось приготувати та наявність гарячої води, а те, що це стосується нашої шестимісячної дочки. Лікар призначив їй приймати ванни з певними лікувальними компонентами. Дуже важливо здійснити таке лікування саме зараз, так як дитина росте і розвивається. Розуміємо, що питання щодо газу — це серйозно. Ми завжди вчасно платим за газ і особисто в нас порушень немає. Питання: Чи має право газова служба ставити такий ультиматум мешканцям будинку у яких немає порушень та заборгованості? Прохання: Доручіть будь-ласка розібратися з цим питанням якомога швидше. Можливо треба вибити двері в тій квартирі, чи прискорити пошук власників, бо так надалі продовжуватись не може. Дякую.

В. Гройсман
Шановний Євгене, за наданою мені інформацією, проблема із газопостачанням вже врегульована. Дякую.