Людмила
Доброго дня! З нетерпінням чекала на Вашу відповідь, вдячна Вам, що відповіли. Бачу, що Ви працюєте, краще ніж фахівці департаменту комунального господарства та благоустрою . Чому ? Тому що, якщо не встигли усім відповісти вдень, то відповідаєте на листи дописувачів вночі, а згадані Вами ФАХІВЦІ …??? …, лише тоді , коли передбачався Ваш приїзд на пляж! (самі здогадайтеся, яка робота тут кипіла, коли Вас чекали з об"їздом) Вкотре Вам повідомляю, що ті ФАХІВЦІ, ну зовсім не фахівці. Я чекала, що ж зміниться за той час, що мій лист був опублікований, чекала, як відповідь нададуть Вам, що ж відповісте мені. Вздовж вказаного мною відрізка дороги планується встановлення спеціального лотка для відведення води, тому й було залишене місце між асфальтом і бордюрним каменем – це нісенітниця, але я ще почекаю і надам Вам фото звіт про це цікаве відведення води – тоді коли його зроблять – чекайте А ось щодо вбиральні – уже 3 дні, як наше архітектурне диво не є таким – воно притомилося і лягло відпочивати – воно втомлене сонцем тепер. Цікаво, а що ж тоді весь цей час робили згадані вже Вами фахівці департаменту комунального господарства та благоустрою? Цитата з Вашої відповіді: «…Також на даний момент проводяться роботи по приведенню в належний стан громадської вбиральні. Дякую за сигнал»

В. Гройсман
Шановна Людмило, за інформацією департаменту благоустрою та комунального господарства замість вказаної Вами вбиральні була виготовлена нова, яка і була встановлена на пляжі в обід у день Вашого звернення. Дякую.