Попереднє питання
Шановний Володимир Борисович! Не питатиму вже Вас про зниження цiни у маршрутцi № 2б за пiдвезення до площi Перемоги(це вже 5-й раз мое звернення,та бачу-толку не буде).Ходять слухи,що просто скоро додадуть автобусiв на маршрутi№ 2 через запуск новоi фабрики "Рошен" у промзонi. Якщо автобуси пiдуть з iнтервалом в 15-20 хвилин,маршрутчикам "ловити" нiчого залишиться.
Але суть навiть не у цьому. При впровадженнi транспортноi реформи Ви казали, що проiзд не здорожчае i навiть з пересадками не буде бiльший за 2грн50 коп., що маршрутки i мунiципальний транспорт-це одне цiле. Чому ж тодi пересiдаючи навiть з дешевшоi (обрiзанноi) маршрутки з цiною проiзду 1,75 грн люди змушенi ще й в електротранспортi доплачувати 1,25(що всумi вже 3,00 грн,а вже нiяк не 2,50!). Виходить,що цiна на проiзд все ж зросла,бо за 2,50 можуть нiби то iздити лише тi,хто iздить часто i постiйно i лише там,де транспорт мунiципальний iздить так само часто i постiйно. А всiм iншим зась(або довго автобус чекати(бiльше 40 хв),що само собою робить невигiдним придбання проiздного,або там просто нiякий коммунальний транспорт не ходить взагалi i проiздний просто не потрiбний).Знову в програшi мешканцi П"чтничан з Кореею,Сабарова,Пирогова,Стпрого мiста(окрiм,звiсно,Педучилища),Хуторiв ,дальноьго Тяжилова. ХIба це нормально i чесно по вiдношенню до них?
Чи не легше тодi було б продавати талончики по 2,50 грн в будь-якому видi транспорту i щоб кондуктори(чи водii) мали кожен свою печатку та гасили нею половину проiзду(1,25 грн) а в iншому видi транспорту вже кондуктор доставляв своею печаткою i дозагашував проiзд!. Таким чином можна було б дIстатися зi всюди i куди завгодно з пересадкою будь кому(окрiм пенсiонерiв,бо тi в маршрутках платять).Але ,якщо б маршрутки також змушенi були перейти на такий проiзд по талончиках(що,доречi,передбачае ще й захист людей пiд час перевезення),то тi ж пенсiонери iхали б в маршрутцi двiчi на один талончик(бо кожен талончик розрахований на 2 поiздки). Це було б нормально i справедливо,робило б мережу перевезень цiлiсною(а не лише такою на паперi)I зручною для будь якого пассажира. А проiзднi б залишились там,де вони умiснi I окуповуються.
Що на це скажете? Дякую завчасно.
В. Гройсман
Шановна Світлано! Пасажир сам обирає для себе найбільш прийнятний варіант проїзду – ті, хто користується транспортом часто, купує проїзний квиток на один або декілька видів транспорту. Інші, хто здійснює поїздки час від часу, користуються разовими квитками в муніципальному транспорті. Але хотів би Вас проінформувати, що абсолютно з усіх мікрорайонів приватної забудови, окрім маршрутних таксі, перевезення здійснюють і муніципальні автобуси. Дякую.