Лена
Шановний Володимире Борисовичу, дякую за вирішення попереднього питання. Тепер стало зручно рано їхати на вокзал, ми тепер встигаємо.У нас чудовий мер! Вже не хочеться лишній раз писати, відволікати Вас, але вчора 8 липня мене до межі обурила супер-їзда 12-го тролейбуса. Мало того, що у вихідний не ходить 13-й, до якого я можу дійти пішки, а так прийшлось пересідати, так ще й не виконується розклад на 12-му, який "ледве дихає" по вихідних... Приїхавши о 11.50 на зупинку біля пожежного депо по вул. Пирогова мені так і не вдалось сісти на той тролейбус, що мав би вирушити з Чехова о 11.36. Ах, які шустрі наші тролейбуси... За менш ніж чверть години він умудрився з Чехова на Пирогова доїхати! Мені на моє запитання одна людина, яка добре водить машину, казала, що за такий час навіть на легковушці щоб доїхати треба докласти зусиль, тим більше вдень. А тролейбус менш маневрений, зупиняється багато разів, здійснює посадку-висадку. Вочевидь цього рейсу просто не було. Бо тролейбус приїхав приблизно в 12.35, тобто уже наступний, ним і вдалось скористатися. Назад (з кінцевої Аграрний університет) знов те саме... Від 17.20 до 18.15 тролейбуса не було. Чому я маю прийти на зупинку розраховуючи на рейс о 17.47 і його не дочекатися? Мені пощастило - машиною проїжджали люди, які мене знають і підвезли в місто. Тролейбус назустріч їхав аж на Пирогова і дуже неквапливо, вочевидь на 18.25 він мав СПІЗНИТИСЯ. Я роблю висновок що на маршруті весь день був аж цілий один тролейбус. Добре ще якщо увесь день... Я не знаю чи було таке цього разу, але знаймий типовий випадок, коли водій маршрутки платить водію тролейбуса 20 грн. за затримку рейса (доводилось таке уже бачити і чути такі розмови, яких водії зовсім не соромляться перед пасажирами...) мабуть за невиїзд на рейс довелось заплатити побільше... Або ж водій вирішив зекономити ел. енергію і отримати премію. Хоча всі розуміють що якби всі неухильно витримували розклад, на мою думку, витрати були б практично однаковими. Мені все одно хто там економить на чому, але я точно знаю, що витрати на премії + пасажири які не заплатили, бо не дочекалися - це явно не економія! Це знущання над людьми. Чи може там зламався тролейбус і не знайшли іншого?! Так хай би зняли з іншого маршруту, де вони йдуть один за одним. Грошей на маршрутку ж у мене випадкоао не виявилося. Тому що на тих маршрутах де я регулярно їжджу, такого не буває і це для незвично! Чи можете Ви допомогти розібратися з анархією, яка там відбувається? Це просто жах! Тим більше мені ще пересідати треба! Як же ж важко стало їздити в ту сторону! Я вважаю, що саме час розібратись. Бо я і ще може хтось ставиться з розумінням, а другий хтось не довго думаючи просто особисто Вас звинуватить у всіх проблемах і буде щиро вважати що мер настроєний проти людей. Бо ж пройшла транспортна реформа! Сподіваюсь на позитивні зміни. 2) Так як на останніх і кількох передостанніх рейсах тролейбуса №15 завжди є стоячі пасажири, особливо з Вишеньки на мун. р-к, то я думаю,що пасажиропотік був трохи довше, якби у вечірні години було ще кілька рейсів. Можливо саме час продовжити роботу. Якщо раніше не було потреби, то тепер затребуваність є до самого останнього рейса і дуже необхідне подовження роботи. Дякую заздалегідь і з найкращими побажаннями.

В. Гройсман
Шановна Олено, я направив надану Вами інформацію фахівцям департаменту енергетики, транспорту та зв\'язку та керівництву КП \"ВТТУ\" для перевірки викладених у ній фактів. Але можу Вас запевнити, що варіант з тим, що водій тролейбусу може з’їхати з маршруту, - є неприпустимим і це неможливо. Дякую.