Ігор
Доброго часу доби, Володимире Борисовичу! Я житель будинку №29 по вул. Шевченка. 25-й ЖЕК працює вкрай незадовільно, починаючи від прибиральниць, закінчуючи сантехніками. Прибиральниця хоч у дворі є, але її роботи майже не видно, під"їзди прибирає раз на півроку, хоч повинна раз на два тижні і, навіть, коли вона це робить, її роботи не видно, вона створює лише ефект роботи, розставляючи бутлі з водою по поверхах. Чистота у під"їзді підтримується самими мешканцями. Взимку на сніжних завалах у дворі можна було кінцівки переламати, бо вона навіть не спробувала сніг розчистити. Сантехніка не дочекаєшся, багато разів була ситуація, коли сантехнік просто не приходив на виклик. Вже роками в нашого будинку є проблеми, найсерйозніша з них - стійкий запах каналізаційних нечистот у дворі, від якого іноді мало не задихаєшся, ЖЕК, попри звернення жителів, не реагує. Натомісць гроші за свої "послуги" вони беруть чималі. Майже 10000 грн з будинку за ремонт, якого ніхто не бачив. 3000 за обслуговування ліфтів (за те, що раз на місяць прийде ліфтер, подивиться, чи все нормально з механікою та піде) і т. д., усього цього місяця вийшло 870 грн з трикімнатної квартири. Жителям буд. Шевченка, 29 набридло кормити ЖЕК№25. Може я у чомусь помиляюсь, але мені це здається схожим на привласнення грошей ЖЕКом. Розберіться будь-ласка з цим. Дякую!

В. Гройсман
Шановний Ігорю, дуже важливо, щоб самі мешканці були активними і за допомогою старших по будинку контролювали роботу ЖЕКів, запитуючи з них за послуги, що надаються, по повній програмі. Пропоную Вам, спільно із старшим по Вашому будинку, звернутися у ЖЕК для з\'ясування всіх обставин та отримання відповідних роз\'яснень, або проведення перерахунку за послуги, що не були надані, якщо така ситуація дійсно мала місце. У разі виникнення подібних проблем, просив би Вас із старшим по будинку звертатися за допомогою у їх вирішенні та консультаціями з усіх питань в Асоціацію старших по будинкам (вул. Першотравнева, 78) або в департамент житлового господарства (телефон 59-52-54). Дякую.