Попереднє питання
Лена
Шановний Володимире Борисовичу! Моя глибока Вам вдячність за створення новітнього діагностичного центру на вул. Київській! Це чудово, що Ви всіляко сприяли та заохочували представників держави Ізраїль до такого щедрого подарунку. Дійсно, ми маємо чергову можливість впевнитися, яка щедра, мудра, відкрита ця нація! Справді, обнадіює, що центр був створений саме за підтрмки Ізаїльських фахівців, оскільки всьому світу відомо, який потужний інтелектуальний потенціал у цієї держави!
Велика роль у створенні центру була, вочевидь, і Ваша, оскільки Ви ніколи не відмовляєтесь від допомоги, яка пропонується нашому місту зовні. навпаки, Ви підтримуєте такі проекти і робите все для якнайшвидшого і найякіснішого втілення! Дійсно, не вистачає слів для захоплення! Цей заклад виведе нас на якісно новий рівень, який на кілька голів вище того що було раніше.
Ще раз дякую, також хочу відмітити свою вдячність Петру Порошенку та Миколі Джизі, які також багато доклали до даного закладу.
АЛЕ МАЮ І ЗАПИТАННЯ. Щодо самого діагностичного центру. Начебто було вже урочисте відкриття, але в новинах проскакує інформація,що функціонування розпочнеться у вересні. Тому поясніть, будь ласка, коли можна буде записуватися? Також була інфомація, що там буде електронна система реєстрації. На жаль, літні люди (а мене цікавить обстеження саме літньої людини) можуть з цим самостійно не справитися і їй доведеться іти з кимось із нас (помолодше). Тому чи буде там альтернатива у вигляді людини, яка записує майбутніх пацієнтів? (Вибачте за формулювання, але я не дуже розбираюсь в цьому.)
Також поясніть будь ласка точніше щодо знижки тим, у кого субсидія. (Просто треба при оплаті пред*явити папери, які засвідчують отримання субсидії чи треба буде кудись звертатися для повернення цієї частини коштів?)
Дякую за піклування про здоров"я всіх нас, вінничан. Хто б що не говорив, але дійсно нам дали величезний шанс на ЯКІСНЕ життя з нормальною медициною.
І ще одне, повертаючись до попереднього прохання. по вихідних транспорт встигає на залізничний вокзал на електропоїзд о 5.49,приїжджаючи з запасом в 4-5 хв., якраз добре, а в будні - тролейбус приїжджає о 5.50, трамвай теж десь так, а той пізніше!(Уявляєте, як образливо із-за того, що якраз ще чуть-чуть і вдалося би вскочити в останній момент у поїзд.) Чи не можна зробити у будні цей перший рейс тролейбусатак як у вихідні і потім це все не міняти через кожних кілька тижнів? (Хочу відмітити, що приміськими перевезеннями люди користуються інколи по кілька раз на тиждень і якщо на пасажирський поїзд раз в кілька місяців можна взяти таксі, то якщо їдеш в село чи на дачу, то тоді весь смисл такої їди через вартість таксі втрачається). Я, наприклад, їжджу по пт., нд., як правило, а є люди які їздять частіше і їм дуже незручно. Я думаю, що якщо все-таки виправлять ситуацію з транспортом вранці, то буде ДУЖЕ ДОБРЕ, насамперед, що люди не будуть іти пішки, а Вам не доведеться відповідати на лишні звернення.
ДЯКУЮ ЩЕ РАЗ ЗА ВСЕ, ЩО ВИ РОБИТЕ!! ВСЬОГО ВАМ НАЙКРАЩОГО, ХАЙ ХРАНИТЬ ВАС БОГ!
В. Гройсман
Шановна Олено, будь-ласка! Записуватись на обстеження можна буде вже у вересні, коли Центр розпочне приймати відвідувачів. Що стосується електронної черги, то ніяких проблем (в тому числі і для літніх людей) із нею не буде – відвідувачам допомагатимуть отримати талон на обстеження працівники Центру на рецепції у холі закладу. Вони зможуть відповісти на всі запитання пацієнтів, а також надавати їм всю необхідну інформацію та допомогу. Стосовно незахищених категорій населення (це ті вінничани, які мають субсидію), то половина вартості послуг буде повертатись через департамент праці та соціального захисту населення – його фахівці зараз якраз працюють над розробкою механізму повернення цих коштів. Щодо Ваших пропозицій щодо перших рейсів електротранспорту, то КП ТТУ не може здійснювати випуск на лінію трамваїв та тролейбусів раніше 5:30. Це пов’язано із тим, що підприємству необхідно щоденно встигати проводити комплекс робіт по обслуговуванню рухомого складу трамваїв, тролейбусів та автобусів, проведення планових та позапланових робіт по обслуговуванню контактної мережі, трамвайної колії та обладнання тягових підстанцій, забезпечувати своєчасно розвезення/підвезення водіїв та кондукторів. Здебільшого ці роботи відбуваються в нічний час. Але пасажири можуть вночі скористатись черговим тролейбусом, відправлення якого з кінцевого пункту (Вишенька) здійснюється о 4 год. 30 хв.. До Залізничного вокзалу він прибуває о 5 год. 05 хв. Дякую.