Олексій
Коментар стосовно роботи консультації Звісно чудово що є така служба,але скориставшись нею я нічого не отримав окрім розчарування(((Жінка яка мені подзвонила явно не була освідчена в данній ситуації,задавала питання,а потім не дочикавшись відповіді перебивала мене у розмові по телефону.Одним словом постійно щось говорила,і намагалась мене переконати,що я неправий і дарма так хвилююсь,а те що у людей не було води у таку спеку 9 днів її не цікавило.Вона ніби читала заздалегіть підготовлений текст,у якому вона найрозумніша і найосвідченіша,а ми прості смертні нічого не тямимо у роботі комунальних органів.Я б хотів щоб на такій посаді працювали більш підготовлені люди які відповідають на питання а не їх задають.Візьміть хоча б за взірець консультантів мобільних операторів,ото консультація,а не якась вибачте...

В. Гройсман
Шановний Олексій! Наскільки я зрозумів з Вашого звернення, мова йде про спілкування із диспетчером «Цілодобової варти». 11 липня по питанню відсутності води по 1-му провулку Петровського на 15-60 була зафіксована одна заявка від людини, яка представилась як Володимир Ілліч. Я особисто прослухав аудіо-запис цієї розмови – диспетчер Наталя вела себе тактовно і ввічливо. Вона надала всю інформацію по ситуації, яка склалась на момент 11 липня. Хотів би також Вас проінформувати, що «Цілодобова варта» працює в режимі міського кол-центру, який приймає заявки від мешканців по різних питаннях і вносить їх у єдину базу даних «Диспетчер» та передає на виконання комунальним службам. Коли заявку виконано – питання знімається з контролю. Дякую.