Віталій
Доброго дня. Володимир Борисович, скажіть будь ласка, Ви дозволяєте собі паркуватись на тротуарах в центрі міста? Думаю, що ні. І я не дозволяю собі цього, бо чомусь можу пройти від парковки до потрібного місця лишніх метрів 100-200. Так чому нахаби дозволяють собі не зважати на ПДД, через що сотні вінничан повинні відчувати незручності через кількох? Ці фото відзняті на Соборній уздовж від Нацбанку до Козицького. Як бачите, пішохідну доріжку облюбували й такисти. І це - щодня. Інше фото - на пішохідній частині вулиці Козицького. Можливо, це одне авто не створює великої проблеми, утім аби не вийшло, як в теорії розбитих вікон - як не засклити вчасно одне, через тиждень будуть вибиті всі. Зрозуміло, що ДАІ не може відслідкувати усіх (а то ще й з інших причин), проте є дієвий метод, як стовпці на тротуарах, які не дозволяють туди заїхати. Таке поширене в Європі, до якої Вінниця намагається рівнятись, а останнім часом і в деяких містах України, зокрема у Львові. Група небайдужих звичайних вінничан, за потреби, могла б перейняти такий корисний досвід і придбати їх для міста. Зверніть увагу на цю проблему, яка може швидко набрати обертів. Дякую, сподіваюсь на розуміння.

В. Гройсман
Шановний Віталій! Я дійсно собі цього не дозволяю. Стосовно проблеми паркування автомобілів в цілому, то, на жаль, свого часу під час забудови міста не враховувалась можлива тенденція постійного збільшення кількості автомобілів і, відповідно, виділення окремих місць для паркування автівок у громадських місцях та на прибудинкових територіях. На наш погляд, вирішити цю проблему в тих умовах, які склались історично, можна з допомогою відведення спеціальних місць для паркування автомобілів, і такі приклади вже є - це територія вздовж військового санаторію на вулиці Свердлова, територія вздовж лікарні швидкої медичної допомоги на вулиці Київській, територія біля Палацу дітей та юнацтва по Хмельницькому шосе. Аналогічним шляхом ми рухаємось у дворах багатоквартирних будинків. При цьому місто готове на умовах співфінансування із мешканцями допомагати їм у проведенні зонування прибудинкових територій. Але хотів би підкреслити, що вирішення проблеми паркування приватного транспорту жителів у дворах, залежить винятково від бажання самих мешканців. А відносно стовпчиків, то особисто на мою думку - це крайній захід, і перш, ніж до нього переходити, спочатку треба спробувати варіанти, які б задовольняли всіх учасників дорожнього руху (як пішоходів, так і водіїв), і створити для них умови для зручного та безпечного паркування. На жаль, ми не маємо муніципальної міліції, за допомогою якої було б можливо вирішити проблему паркування транспорту в невстановлених місцях, оскільки зусиль лише ДАІ для цього не достатньо. Дякую за небайдужість.