Тетяна
Доброго дня Володимере Борисовучу! Сьогодні мала неприємну можливість відвідати паспортиста ЖЕку № 16.Ні прізвища, ні ім"я нажаль не знаю, тому що ні таблички на дверях, ні бейджика у працівника не було. Суть проблеми полягає у відношенні працівників ЖЕКу до відвідувачів. Сьогодні моя свекруха в третє пішла на прийом до паспортиста, щоб взяти довідку про склад сім"ї для переоформлення субсидії в зв"язку з тим, що змінилась кількість членів сім"ї для нарахування комунальних послуг (у неї помер син) вона з чоловіком знову проживають за адресою вул. Р. Скалецького, 41/64 , але на жаль дану довідку виявилось взяти не так просто. Паспортист відмовила їй у видачі довідки мотивуючи це тим що вона їй не потрібна.На прохання щоб я їй пояснила суть даного питання по телефону вона не погодилась, вигнавши її на коридор. Я відпросилась з роботи, приїхала в ЖЕК і з скандалом нам видали довідку. Володимере Борисовичу прошу Вас наведіть порядок у ЖЕКу, чого елементарний документ потрібно "вигризати зубами"? Людина прийшла у горі, а нею фудболять, бо вона не може поскандалити.Яке має юридичне право паспортист відмовити у довідці? Чому паспортист вирішує потрібна людині дана довідка чи ні? Невже шкода листка бумаги? Відношення до людей просто ГАНЕБНЕ.

В. Гройсман
Шановна Тетяно! Для об’єктивного розгляду Вашого звернення, департаментом житлового господарства було отримано пояснення по суті звернення від начальника МКП ЖЕК-16 Ситника О.В. та паспортиста Пісарєвої С.А. З її пояснень, жодної конфліктної ситуації з мешканцями на протязі цього дня не виникало. В той же час паспортист пояснила, що 15.01.2013 року до неї звернулась громадянка, щодо зняття з реєстрації її сина в зв’язку з його смертю. В той же день паспортистом були оформленні всі необхідні документи для зняття з реєстрації померлого. 16.01.2013 року він був знятий з реєстрації та внесенні всі зміни до особового рахунку для здійснення перерахунку за комунальні послуги. 17.01.2013 року громадянка знову звернулась до паспортиста щодо отримання підтвердження про зняття з реєстрації її сина та надання їй довідки про склад сім’ї в бухгалтерію МКП ЖЕК-16 для подальшого проведення нарахувань. Паспортист проінформувала, що в бухгалтерію ЖЕКу довідку здавати не потрібно оскільки всі зміни в складі сім’ї внесені в єдину базу, доступ у бухгалтерії до якої є. У той же день до паспортиста звернулась дочка громадянки з проханням надати довідку про склад сім’ї в Департамент праці та соціальний захист населення для проведення перерахунку субсидії. Після чого паспортистом МКП ЖЕК-16 була видана довідка про склад сім’ї № 143 від 17.01.2013 року. Також, начальник МКП ЖЕК-16 Ситник О.В. пояснив, що 17.01.2013 року він здійснював особистий прийом громадян, однак ніхто з мешканців до нього зі скаргами щодо некоректного поводження паспортиста не звертався. Разом з тим, як начальника ЖЕКу, так і паспортиста, попереджено про недопущення подібних ситуацій у майбутньому. Дякую.